• Mammio

    Belgisk hare köpes!

    Har velat ha en röd belgisk hare i mångamånga år. Nu när ytan finns, pengar och tiden så vill ja så gärna införskaffa en så snart som möjligt. Och jag har letat som en tok!

    jag har kollat blocket, där de flesta hararna är blandras eller så bort dom för långt norrut. Jag har kikat på uppfödare av denna ras i mitt län, men det är någon som inte föder upp denna längre... ähh alltså jag blir galen!
    Och nu är det väl ingen som har någon unge kvar när det är november?
    Snälla, vet ni eller har du en röd belgisk hare till försäljning var god och kontakta mig.
    Går att kontakta mig här eller på bloggen: www.elinos.bloggplatsen.se

  • Svar på tråden Belgisk hare köpes!
  • PatriciaS

    Under uppfödarregister hittar du alla uppfödare uppdelade på län.

  • Mammio
    minafinastebarn skrev 2012-11-14 21:56:23 följande:
    Menar du Belgisk jätte?
    Nej belgisk hare. Googla bild om du inte vet vad det ärObestämd
  • Mammio
    PatriciaS skrev 2012-11-14 22:29:43 följande:
    www.skaf.info/
    Här har du störst chans att hitta en uppfödare
    tack, ska titta där igen. Var ett tag sedan och hade glömt bort det:)
  • Dr Mupp

    Fel säsong, de flesta har ungar på våren.


    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Mammio
    Dr Mupp skrev 2012-11-15 06:51:46 följande:
    Fel säsong, de flesta har ungar på våren.
    jag vet men inte ens i somras fick jag tag i någon...
  • Dr Mupp

    Hoppas du hittar nått. Hararna är fina.


    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Mammio
    Dr Mupp skrev 2012-11-23 18:13:10 följande:
    Hoppas du hittar nått. Hararna är fina.
    Mja, den säljaren som säljer harar har jag redan haft kontakt med sen innan och vi kom fram till att hon helt enkelt bor för långt bort och sen tyckte jag att hon blev otrevlig så då vill jag inte köpa några kaniner av henne. Jag är dock med i gruppen nu så jag ser ju om det kommer upp andra harar. Kanske man hittar annan ras=) Men ja kommer fortsätta hålla utkik, både där och på blocket. Det har kommit upp någon annons där men fortfarande problemet att de bor för långt bort. =)
Svar på tråden Belgisk hare köpes!