• Anonym (Föderska)

Betalning på bb Stockholm

Hej Jag undrar hur det går till med betalningen på bb Stockholm. Vet att det är 500 kr natt för pappan och 80 kr för mamman. När man " checkar ut" betalar man då kontant, med kort eller får man en faktura hem? Jag tänkte mest att om man har riktigt bråttom in till bb och glömmer kontokortet, finns det då andra lösningar?:) bara en nervös liten undran nu när allt står runt hörnet

• Svar på tråden Betalning på bb Stockholm
  • Anonym

Glöm inte plånboken, du ska visa leg också.

• Anonym (josse)

Det brukar vara så att sjukhusavdelningar inte har möjlighet att ta direkt betalt från inneliggande patienter och då får man istället faktura hemskickat. Vet inte om BB Stockholm har någon särskilt system men jag känner inte till något sjukhus där man betalar under tiden man ligger inne.

• Anna Paulita

500 kr per natt? Kostar det verkligen så mycket?? :O

• Coruscant

Från Södersjukhuset skickades en faktura hem efteråt. Vi skrev dock på ett papper på BB om antalet dagar vi stannat.

• TaSe

Reagerade också på den hutlösa summan pappan ska betala! Här kostar det 200. Bara det är mycket tycker jag...

• Anna Paulita

För övrigt skickar Södersjukhuset i Stockholm faktura.

• hellokill3r
    TaSe skrev 2012-11-15 08:27:46 följande:
    Reagerade också på den hutlösa summan pappan ska betala! Här kostar det 200. Bara det är mycket tycker jag...

Fast södra BB är ett specialbb, med typ hemmakänsla osv.. Vanliga familjerummet på vanliga bb kostar väl vad vare 350 kr per natt för pappan tror jag
  • pluppan

I de 500 ingår parkering, bara den kostar 280 kr om du betalar i automaten på gatan på Danderyd, och all mat o ett dubbelrum med hotellstandard. Väl värt det.
    Vi fick betala med kort när vi checkade ut men säkert går faktura om man inget kort har, vad ska de göra annars, behålla dig?

• Anonym

Vi betalade med kort!

Vi tyckte att det var helt fantastiskt att mannen bara behövde betala 500kr per dygn för parkering, rum med hotellstandard och alla måltider! Vi var supernöjda med BB stockholm

• Cadencee

500:- :O vi får ge 80:- för mig (då ingår allting såklart) och 80:- för pappan men han får bara äta frukost på BB, all annan mat får han fixa själv

Vi får en faktura hem (ryhov). Vet ej om man kan betala med kort men ej kontanter iallafall :)

Svar på tråden Betalning på bb Stockholm