• Anonym

blod från slidan när jag bajsat???

Har vid två tillfällen nu blött när jag har bajsat. När jag har torkat mig efteråt är det ljust blod på pappret och mer finns i slidan.. jag blir såklart skitnervös..jag har satt in tampong i kanske en halvtimme och när jag tar ut den är den lättrosa och snustorr och sen har det inte kommit en droppe till..
    (Har då inte krystat utan har varit när jag plötsligt känner att jag måste gå och kroppen har gjort det själv..)

Hur skumt är det??

Någon som alls hört något sådant??

(skulle ju kunna ringa MVC med de har kort telefontid och jag har alltid svårt att passa den)

• Svar på tråden blod från slidan när jag bajsat???
  • Anonym (omöjligt)

Omöjligt att svara på.

Kan vara torra slemhinnor, kan vara begynnande missfall. Det går helt enkelt inte att säga.

• Anonym

Hände mig igår också... MEN... är inte bekräftat gravid ännu men vill ju såklart att det SKA vara så. Men hade också blod igår när jag bajsade, satt i mörkret och ändå såg jag det... blev rädd (rädd att det ska vara mensen) och torkade igen... fanns inget då sedan dess har det inte hänt.

• MalinTherese

det skulle jag tolka som att du har sköra slemhinnor och något litet kärl har brustit pga "skiljeväggen" är ju ändå ganska tunn.. 
    känner du dig orolig så ta kontakt med BM eller ring 1177 

• Anonym

Anonym: Samma hände mig igår och självklart blir man jätte orolig :( Jag är i v 13 (12+4)
    Hur har det gått för dig??? Har du så fortfarande?
    Tacksam för svar! 

• Anonym (Ma)

Precis likadant hände mig idag!

Tror att jag är gravid men bim är på torsdag så hoppades innerligt att de inte va mensen som började.

Torkade igen och då var där INGET!!

Halva dagen har gått o inget mer.

• GeRDiS

Så hade ja tom v 26 min första graviditet!!! Bm sa att jag hade lättblödande livmodertapp!!! En blödning behöver inte vara farligt!!!

Lycka till!!!

Svar på tråden blod från slidan när jag bajsat???