• WhiteAngels

Viktplatå?Beviken =(

I slutet av augusti började jag min resa mot ett lättare liv.Har hittils gått ner 12 kilo.Men sedan snart två veckor händer inte ett skvatt på vågen.Samma jävla vikt..
    Det stör mig efterom jag tänkte ta dom 4 sista kilona under november månad.

Hur lång tid varar detta lixom?Frustrerande och har mist min kämparglöd totalt trots att jag fått rensa garderoben och gått ner flera storlekar i kläder.

Jag behöver peppning!!

• Svar på tråden Viktplatå?Beviken =(
  • hymafr

Peppar, peppar, peppar

Det är bara att hålla ut. Helt plötsligt händer det (som de säger i reklamen...) 

• WhiteAngels

Börjar ärligt bli tveksam till det..Tålamodet och det där jävlar anamma envisheten har försvunnit..

• WhiteAngels
    Sanjos skrev 2012-11-15 11:39:54 följande:
    Ja men vad väger du nu då och till vilken längd?
    För mycket fortfarande ..Nämner aldrig min vikt någonsin.Platån har inte med det att göra.
  • WhiteAngels

Fast ska jag ha ett bmi som inte är mer än 25,0 ka jag ner minst 10 kilo till.Men jag har valt att sätta målet vid 4 kilo till

• TRImmortal

Ett par dagar senare, men skriver ändå. Finns det något du kan ändra på? Kan hända att kroppen kommer igång igen när den får nya utmaningar. Vad kör du för metod? :)

• WhiteAngels
    TRImmortal skrev 2012-11-18 19:55:24 följande:
    Ett par dagar senare, men skriver ändå. Finns det något du kan ändra på? Kan hända att kroppen kommer igång igen när den får nya utmaningar. Vad kör du för metod? :)
    Ingen aning vad jag kan ändra på.Kroppen vil väl helt enkelt inte gå ner mer i vikt just nu.Och med tanke på att jag gick ner 12 kilo på få veckor så vill den väl vila eller något.Jag har redan gjort stora ändringar som alltid finkat bra.

Än så länge står jag stilla,men ska oxå ha mens denna veckan,så nästa vecka får jag väl se om det lossnar 
Svar på tråden Viktplatå?Beviken =(