Brännande känsla i magen!
Fick i måndags reda på att vi ska få en bebis till. Är i v 5+6 om det nu stämmer men iaf tidigt i graviditeten. Har haft denna brännande känslan i magen nu från och till även lite innan när jag inte visste om att jag var gravid. Har någon annan upplevt detta? Gör inte direkt ont känns lite som halsbränna men längre ner i tarm området Igår fick jag även ont eller som små hugg i vänster sida i höjd med naveln som strålade ner längst sidan. Ringde 1177 som inte var säker på att detta var av graviditeten. Men dock påpeka hon att utomkvedshavandeskap sker oftast i vecka 5-6 men så skulle jag haft smärtor hela tiden och inte bara när jag rör mig och dessutom skulle det ha kommit lite blod. Kan detta va ligamenten redan? Jag vet att med Felicia hade jag ont i magen och blödde lite under dem första 12 veckorna och sen försvann blöddandet men magontet höll i sig. Så det plus tidiga och jobbiga foglossningar gjorde att jag var sjukskriven hela graviditeten. Oturligt nog har foglossningarna redan startat men det var väntat då jag har haft lite problem efter förlossningen med Felicia.
Gjorde ett UL i måndags då jag var hos min gyn läkare för att kolla min pcos och chansen för oss att få hjälp med en bebis till när han berättade att jag var gravid och allt såg bra ut, det lilla man då ser. Någon annan som har det så här?