• Sisko

Skillnad på slempropp och seg flytning?

Någon som har en bra förklaring från irl livet... 
    Inte det man läser online och så..
    För i morse fick jag mycket slem på toapappret, seg sådan... Genomskinlig och så...
    har sen dess haft mera som mensvärk (om det ej som vanligt är foglossningen som bråkar...)
    Men jag må fråga, för jag är i morgon på v 34+0 och jag har ej någon gång haft någon speciell flytning el så som jag lagt märke till...  

• Svar på tråden Skillnad på slempropp och seg flytning?
  • litetfröimagen

Jag var hos barnmorskan idag och då pratade vi om slemproppen.
    Hon sa att den brukar vara typ genomskinlig, eventuellt lite rosa av en liten blödning man kan få i samband med att den lossnar. Och att den är seg och geleig liksom.
    Ring till sjukvårdsupplysningen (1177), dom kan koppla dig till jourhavande barnmorska, har ringt dit ett par ggr och dom är toppen.   

• Jennass

Min slempropp var gul,grön,rosa-aktig och jätteseg. Slembobba liksom. Det du har fått på pappret låter som en flytning, ev om du haft sex så skulle jag tippa på gammal sperma. Jag får alltid så nån dag efter sex.

• Sisko

Leer... 
    Många bilder, svårt att jämnföra... *ler* ... '
    Både googlat och ringt 1177, ja...
    Ler antingen liiiite slemmis som börjat lossna... El gammal sperma, meeen hur många dagar kan de hålla sig där inne då? ...
    Hade för mig att sperma var som vitt o geggigt int genomskinligt..  Här blir jag nog en extrem blondin och har noll koll Haha... Brukar ju int titta på sperman ler

• Sisko

Ha nu vet jag verkligen hur en slemmis ser ut... Skrattande
    Detta fick jag den 13/12 i Lucia present... Baby
    Huva, sikket jobb de var meeen värt de! :D Im in love... *ler* Solig

• Sisko
    LillyLolo skrev 2012-12-23 23:37:40 följande:
    Söööt
    :D *ler* tack!
    Jennass skrev 2012-12-23 23:50:59 följande:
    Guuuud så söt!! Grattis
    HIhi tack tack... 

Good Jul! :D

Svar på tråden Skillnad på slempropp och seg flytning?