• Ellabella06

Hjälp mig! Besluts ångest!

Vill bara skriva av mig lite och få lite råd. Jag har en dotter som är 8 år gammal. Jag har aldrig bott med hennes Pappa. Jag har nu varit tillsammans med en kille i snart tre år. Vi har bott ihop i två år. Han har en son sen tidigare. För tre veckor sen berättar han att han varit otrogen med sonens Mamma. Jag bryter naturligtvis ihop å blir jätteledsen. Han säger att han ångrar sig som fan och var bara nåt som hände när vi hade haft d jobbigt ett tag. ( saker som vi nu rett ut) . Jag har nu gett han en chans till. Till saken hör att han under denna tiden hann skaffa en lägenhet . ( han trodde inte jag skulle ge han en chans till) som han nu vill att jag å min dotter ska flytta med till. Ena sekunden vill jag andra sekunden får jag panik. Jag kommer inte säga upp min lägenhet. På ett bra tag. Vill ha den tryggheten. Vet inte vad jag vill ha sagt med detta egentligen.. Vill nog bara ha era åsikter vad ni skulle göra i min situation ??????

• Svar på tråden Hjälp mig! Besluts ångest!
  • Lufsan

Tycker att ni ska avvakta med det tills ni hållit ihop ett tag till. Det är fortfarande väldig nytt efter otroheten och känsligt. 

En dag i sänder.
Svar på tråden Hjälp mig! Besluts ångest!