tycker min pappa gar for langt
tycker det ar mycket jobbigt nar min pappa ska skamta och sager nagot i stil med: "porrsurfar du eller" nar jag sitter lange vid datorn... Jag blir acklad utav att han sager sa. Overdriver jag eller?
tycker det ar mycket jobbigt nar min pappa ska skamta och sager nagot i stil med: "porrsurfar du eller" nar jag sitter lange vid datorn... Jag blir acklad utav att han sager sa. Overdriver jag eller?
Nej, du överdriver inte. Mycket olämpligt "skämt" att säga till sitt barn.
Det kan bara du avgöra. Om du tar illa upp, ja, då är det så och det bör han respektera.
Däremot kan ingen sitta och bestämma vad som är lämpligt eller inte att skämta om med sina barn.
Ja jag ar en mycket kanslig tjej. Min far okanslig och lite burdus och tanker inte sa noga pa vad han sager... Jag sa till honom men kanner mig fortfarande illa till mods.
Ar det helt sjukt att en pappa sager sahar till sin (vuxna) dotter??
äsch svara - Jajamän
Det är en klassisk fråga om man porrsurfar, min dator fick virus för ett tag sen , allas kommentar var i stilen - jaha vad är du inne på för sidor då ?
sluta porrsurfa!
Säg att du har hittat en bögsida som passar honom.
Han kommer bli skitsur.
jaa... jag far val leva med det, att ha en pappa som ar oberaknelig och kommer med opassande skamt titt som tatt. De ar inte alltid roliga.
Tyvarr gor det att jag glider ifran honom och att jag kanner mig otrygg med honom i sociala sammanhang...
Vi ar sa olika. Han ar buskis, jag ar dramaten... typ.
Alltid lika kul skämta om bögar..