• Anonym (Anon)

Storleken på snoppen - ni kan sluta spekulera nu

Det har spekulerats vilt om vilka etniska tillhörigheter som är mest välhängda och hur vi svenskar står i jämförelse. Personligen tycker jag hela den här storleksgrejen är ointressant. Men för den som vill ha data att jämför med så finns det här:

The Penis Size Worldwide (country)
    www.targetmap.com/viewer.aspx

World Penis Average Size Studies Database
    www.everyoneweb.com/worldpenissize/

• Svar på tråden Storleken på snoppen - ni kan sluta spekulera nu
  • pontus1992
    Anonym (Anon) skrev 2012-11-17 12:33:12 följande:
    Det har spekulerats vilt om vilka etniska tillhörigheter som är mest välhängda och hur vi svenskar står i jämförelse. Personligen tycker jag hela den här storleksgrejen är ointressant. Men för den som vill ha data att jämför med så finns det här:

The Penis Size Worldwide (country)

www.targetmap.com/viewer.aspx

World Penis Average Size Studies Database

www.everyoneweb.com/worldpenissize/

om du anser det vara ointressant varför har du sökt fakta och sen startat ännu en kukstorlekstråd här på FL?
  • Anonym

Vad jag hat märkt är storleken helt oberoende av var mannen kommer ifrån! Det är individuellt!

Både ryssar och kineser som varit betydligt större än sydamerikaner och italienare.. Tvärt emot vad "statistiken" säger..

• Anonym

Jag visste inte att vi fortfarande ägnade oss åt rasbiologi i Sverige. Trodde det dog ut med nazismen?

• Anonym (Anon)
    pontus1992 skrev 2012-11-17 13:27:29 följande:

om du anser det vara ointressant varför har du sökt fakta och sen startat ännu en kukstorlekstråd här på FL?
    Eftersom det är en ständigt återkommande diskussion med ounderbyggda fakta. Tråden är för att visa att vi alla är väldigt lika och det finns annat att oroa sig för om man måste det.
  • Isnogood

"Fnissar"
    För att vara så ointresserad så har du ändå lagt ner tid på detta... Drömmer

Storleken är individuell, både när det gäller ursprung och vad man vill ha.
    -Jag behöver inte kolla på någon statistik för att komma på det.
    Inte heller behöver jag ha ett måttband för att kolla upp storleken, då det inte intresserar mig ett dugg.

Bra sex, DET  är det viktiga för mig.

Tänk, "annat att oroa sig för om man måste"

DET finns det säkert, men för det så är detta ändå en konstant existerande fundering hos många människor, inte skall man då förminska andra för att de ägnar sig åt andra tankar eller intressen än vad man själv gör.

Tänk fritt                 

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Fin

statistik kallas det väl. inte rasbiologi.
    Likasom det finns mycke blondiner här i norden.

Men så finns det ju avvikande element med som är både större (som jag nu tycks vara :D) och mindre.
    Men va gör de bara den känns inne i fittan och du vet vad du ska göra med den när den väl är inne.
    samma som bröst också är väldigt sexiga oberoende storleken och fungerar oftast utmärkt iallafall.

• Anonym (.)

Men herregud!  ni män måtte ha lite i huvudet just nu! seriöst senaste dagarna har familjeliv spammat Av kuk trådar!

Vem bryr sig om kuken!! det är slibbig och dalring som slak....och används för att pissa med! >.< för i helvete gå till något porr forum och länka bilder i stället för att gnälla här >.< 

• Tom Araya
    Anonym skrev 2012-11-17 13:35:38 följande:
    Vad jag hat märkt är storleken helt oberoende av var mannen kommer ifrån! Det är individuellt!
    Både ryssar och kineser som varit betydligt större än sydamerikaner och italienare.. Tvärt emot vad "statistiken" säger..
    Självklart är det individuellt. Vad som är intressant i sammanhanget är väsentliga skillnader på landets eller regionens genomsnitt jämfört med andra.
  • pluvdo
    Anonym skrev 2012-11-17 13:38:58 följande:
    Jag visste inte att vi fortfarande ägnade oss åt rasbiologi i Sverige. Trodde det dog ut med nazismen?

Fattar inte hur du kan dra paralleller mellan statistik över penisstorlekar (eller några andra fysiska egenskaper) och den sortens rasbiologi som förknippas med nazism faktiskt.

Jag tycker att det säger sig självt att personer i en del av världen överlag liknar varandra mer än de liknar personer i en annan del av världen. Om det nu gäller hårfärg, hudfärg, kroppslängd, näsform, ögonform, etc. så varför inte även penisstorlek? Det betyder ju inte per automatik att man tycker att personer med en viss egenskap står under personer med en annan. Som exempelvis mindre vs. större penis.
  • Promille Hill

Måste ju bara säga att det var en kul länk (översta) men jösses människa du har för mycket fritid om du tycker det känns viktigt att slänga denna info i nyllet på folk. Men whatever. Ska se om sambon tror det stämmer. Han älskar sånt där trams.

promillehills.blogg.se Vårt eget Wisteria Lane ur min synvinkel.
Svar på tråden Storleken på snoppen - ni kan sluta spekulera nu