Problem med Bestsellershop
Jag är inne på Bestsellershop och försöker beställa varor från Vila och Jack & Jones. Har valt faktura och i kassan fyller man i personnummer, så hämtas adressen automatiskt.
När jag försöker gå vidare därifrån kommer det upp ett felmeddelande om att jag fyllt i fel eller att information saknas. Alla fält är ifyllda korrekt, men under mitt namn står "ange ett giltigt värde". Namnet är rätt, men i vilket fall kan jag ändå inte ändra informationen i fälten eftersom de hämtats via personnumret.
Jag blir galen för jag kommer inte vidare härifrån. Har testat att använda mannens personnummer, provat att använda en annan webbläsare, registrerat en profil men ingenting fungerar. Jag mailade kundtjänsten men de öppnar först vid nio imorgon. Jag vill beställa så snart som möjligt eftersom jag behöver varorna innan fredag. Jag är inte hemma förens halv 5 imorgon och då försvinner en hel leveransdag.
Om någon har någon idé på vad som kan vara fel eller hur man kan lösa problem så får ni jättegärna tipsa om det.