• Anonym (Usch!!!)

Råkade svälja flytande tvål, vad ska jag göra?!

Hej jag duschade och skulle tvätta ansiktet med flytande tvål tog en fet klump och ställde mig under vattnet för att andas råkade jag få in all flytande tvål i munnen och svalde det.. Det bränns fortfarande, har ont i halsen och det svider.

Vad ska jag göra för att få bort det?? Det är obehagligt! 

• Svar på tråden Råkade svälja flytande tvål, vad ska jag göra?!
  • Nape

Det ska nog inte vara någon fara, annars skulle det finnas stora varningstexter och barnsäker kork på den.

Drick mjölk, nyponsoppa eller youghurt så känns det nog bättre.

• Anonym (Usch!!!)
    Nape skrev 2012-11-18 21:17:39 följande:
    Det ska nog inte vara någon fara, annars skulle det finnas stora varningstexter och barnsäker kork på den.

Drick mjölk, nyponsoppa eller youghurt så känns det nog bättre.
    Har faktiskt ett paket yoghurt som är oöppnat, och nyponsoppa men det gillar jag inte.

Usch det känns verkligen fortfarande ;P Vatten o baconchips har inte hjälpt ännu hehe 
  • Anonym

blås bubblor....

förlåt.  ät en macka och drick lite mjölk, det går över. Tvål är inte giftig, i alla fall inte i den lilla dosen. 

• Anonym

ingen fara Ts,men obehagligt...blä

• Anonym (Usch!!!)
    Anonym skrev 2012-11-18 21:20:35 följande:
    blås bubblor....

förlåt.  ät en macka och drick lite mjölk, det går över. Tvål är inte giftig, i alla fall inte i den lilla dosen. 
    hahaha.

E jättemätt.. Åt en crispy chicken på burger king innan. Jag vet att det inte är giftigt, men det känns jätteobehagligt. Harklar och hostar konstant som en rökande kärring. 
  • Anonym

varför inte ringa giftcentralen?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-18 21:24:49 följande:
    varför inte ringa giftcentralen?

Men hjälp. Tala om överdrivet. Alla har väl fått tvål i munnen när man duschat? Ingen fara! Går snart över.
  • Anonym (inlägg 3)

Crispy chicken  och baconchips....den där tvålen verkar vara det nyttigaste du fått i dej idag.....

*skickar styrkekjam*

• lilly2006
    Anonym (inlägg 3) skrev 2012-11-18 21:30:13 följande:

Crispy chicken  och baconchips....den där tvålen verkar vara det nyttigaste du fått i dej idag.....

*skickar styrkekjam*

hahahahahahahahahahaahahaha
    *the only bitch you see in my eyes is your own reflection*
  • Nape
    Anonym (inlägg 3) skrev 2012-11-18 21:30:13 följande:

*skickar styrkekjam*

ASG!
Svar på tråden Råkade svälja flytande tvål, vad ska jag göra?!