• Madeleine Louise

Bondgårdsspel typ farmville

Jag letar efter ett "bondgårdsspel" som liknar farmville som går att spela på facebook. Spelet ska finnas till PC och till skillnad från farmville/facebook så ska det INTE vara möjligt att betala med riktiga pengar i spelet.

Hur ska jag hitta ett sådant spel?

Tack på förhand! 

Njuter av livet i Spanien med man och snart två barn!
  • Svar på tråden Bondgårdsspel typ farmville
  • Jessi08

Tiny zoo är skitkul..tror att det är svårt att hitta spel där man inte har möjligheten att köpa något. Har spelat det länge,aldrig handlat något inne i spelet dock.

• Madeleine Louise
    Jessi08 skrev 2012-11-19 06:04:27 följande:
    Tiny zoo är skitkul..tror att det är svårt att hitta spel där man inte har möjligheten att köpa något. Har spelat det länge,aldrig handlat något inne i spelet dock.
    Jag googlade och det står att tiny zoo endast finns till iphone, ipod och ipad?
  • Jessi08

Jaha,inte på fejan alltså..

• Madeleine Louise
    Jessi08 skrev 2012-11-19 08:25:32 följande:
    Jaha,inte på fejan alltså..
    Jo, till facebook också, men jag var ju ute efter ett PC-spel
  • Madeleine Louise
    slamkrypare skrev 2012-11-26 16:37:45 följande:
    Kolla www.zylom.com. De har massor av olika bondgårdsspel, inga extraköp inne i spelet.

PC-spel sökte vi. Men tack ändå.
  • slamkrypare

Ehmm...ja? Man kan köpa fullversioner av spelen där, som man sen spelar på sin PC. Menar du något annat får du nog förklara bättre.

• Madeleine Louise

Ok, mitt misstag. I vilka butiker kan man köpa spelen?

• slamkrypare

Du köper spelet online på sidan, laddar hem en fil, installerar och spelar. Man kan också för en slant extra få spelet hemskickat på skiva. Fördelen är att man kan testa spelet gratis först innan man köper för att se om det är något man gillar.

Svar på tråden Bondgårdsspel typ farmville