P i a skrev 2012-12-07 22:50:13 följande:
Jag dricker kaffe eller te men med en klick kokosfett. Kör du periodisk fasta eller vilken fasta menar du? Har läst att all energi rubbar pf, att man ska dricka rent kaffe, te, vatten osv. Kolhydratfritt. Har du testat MBC? Om du inte kan drick kaffe rent. Smakar som latte :) jag kör så jag köper hem varor med Max 5g kh/100g, orkar inte räkna mer än så :p äter mig mätt när jag är hungrig. Brukar bli två mål om dagen och ett mellanmål. Men min kh kommer mest från grönsakerna vid middagen så jag ligger nog på 10g som mest om kg ska gissa. Har du mycket attgå ner? Förlåt för jobbigt inlägg, sitter vid ipaden!:)
Ja, jag har ju tänkt på att ha kokosfett i, men det innehåller ju än mer energi än den lilla mjölkskvätten och borde ju rubba fastan också? Jag har läst om MBC men inte testat, kanske gör det längre fram
Jag är i en experimenteringsfas just nu, så jag räknar också den totala mängden energi jag får i mig. Men igår gick inte bra, slutade med att jag åt både lite choklad och chips, + 0,9 kg på vågen. Känns inte så farligt, tror jag kan stå emot kvällens helggodis eftersom jag fick så sjukt ont i magen!
Jag vet inte riktigt hur mycket jag vill gå ner, har tränat ganska mycket nu en period så ser nog smalare ut än vad vågen visar, men 5 kg skulle vara trevligt att bli av med.