Jag blir galen!! Hur kan man bete sig så mot ditt egna barn???
Jag blir så förbannad så jag vet inte var jag ska ta vägen, detta har pågått konstant i två år.. Nu rinner snart bägaren över!!
Jag har ett bonusbarn som vi har vv, varje måndag när han kommer hem(8år) har han samma skit kläder på sig ( det hela och rena i rätt storlek som vi har skickat med är borta, de har hon snott ) kalsongerna vi får är storlek 86-92 ( han är storlek 140)ned stora hål i,hon har även informerat honom om att det är superviktigt att hon får tillbaka dom!!!! För om han har med dom tillbaka nästa vecka ska han få köpa ditten och datten med sina egna pengar, som han för övrigt har 7 hemsysslor såsom diska, sopor, post och ränsa trädgården = 20kr. Tröjorna är storlek 110 och byxor med mudd. Strumpor med hål i och inga vantar och ingen mössa, trasiga skor. Jag är så less på henne nu så jag finner inga ord!!! Ett annat exempel på hennes beteende..Han har tagit hål i örat här hemma, vi har köpt rengöring till örat och skickat med till snåljåpen, när den tog slut sa hon att han skulle plocka ut den eller välja på en infektion i örat, hon sket i vilket. Bra morsa! Hon lova och lovar saker till honom hon aldrig håller. Hon O hennes nya kille har nyss fått ett barn, vilket resulterar i att pojken förlorar sängen till styvpappan som inte kan sova i samma rum som bebisen, och pojken hamnar på en trasig madrass på sitt golv i sitt rum!!!!