När lägger ni era barn?
När lägger ni era barn inför natten?
Hur gamla är dom?
När vaknar dom?
Hur sover dom på dagen?
Hur många gånger vaknar dom under natten?
När lägger ni era barn inför natten?
Hur gamla är dom?
När vaknar dom?
Hur sover dom på dagen?
Hur många gånger vaknar dom under natten?
Min 16 mån somnar strax innan 19, sover till 6.30. Hon sover en gång på dagen, 1 -1,5 tim. De stora (5 och 7 år) somnar kl 20, sover till 6.30.
Sonen 6 månader somnar vid 21-tiden. Sover till mellan kl 4-6 då han vill äta lite och somnar sen om till ca kl 9. Han sover lite olika på dagarna.
Dottern på 5.5 år lägger sig 21-21.30. Sover till kl 8-9 om hon är ledig från dagis annars väck hon kl 7.30
Dottern blir 6 i januari. Somnar allt mellan halv nio och halv tio. Lite sent kan jag tycka, men hon är inte trött. Väcks vid halv åtta.
När hon var lite yngre somnade hon vid åtta halv nio, väcktes åtta.
Min son är 3. Han lägger sig när han är trött. En gång i veckan ungefär kommer han in till oss och kryper ner. Han sover inte på dagen.
Mina barn är 2,5 år och 8 månader. 2,5 åring somnar 20.30 och vaknar oftast runt 6.30. Sen sover hon ca 1,5 h på förskolan mellan 12.30-14. Min yngsta somnar vid 18.30 och sover till ca 06. Båda barnen sover oftast hela nätter. Med det yngsta barnet kör vi Anna Wahlgren men det har vi inte behövt göra med det äldsta barnet då hon inte haft några större sömnproblem.
Femåringen kl 21 men kan somna mycket senare än det. Snart 2-åringen kl 18.30 ca. Ingen av dem dover på dagen eller vaknar på natten. Femåringen får sova som längst till 9 och tvååringen vaknar ca 06.30.
sonen på 5 somnar någonon gång mellan 20-21
vaknar ca 7.30-8
sover inte under dagen
Barnen är snart 6 år, 8 år och 10 år.
De lägger sig 19.00, äldsta får ligga och läsa. De andra somnar direkt.
De vaknar vid 6.30, typ.
De sover oftast hela natten.
*Lägger sig mellan 18.30-20.00,varierar lite.
*Han är 6 månader.
*Han vaknar nånstans mellan 05.30-07.00
*Inga tider på dagen, sover när han vill och är trött.
*Olika, men vaknar i snitt runt varannan timme. Ibland mer ibland mindre.