När kom er mens efter missfall?
Nån som fått den för tidigt? Fick missfall i v 8 och nu 3½ v senare fick jag en liten blödning med nån liten "bit" i, lite molvärk. Kan det vara rester? Eller en nidis så jag är gravid på nytt? Nån som vet?
Nån som fått den för tidigt? Fick missfall i v 8 och nu 3½ v senare fick jag en liten blödning med nån liten "bit" i, lite molvärk. Kan det vara rester? Eller en nidis så jag är gravid på nytt? Nån som vet?
Min mens kom tillbaka nästan exakt en månad efter missfallet. Låter som om det är mensen som är på gång för dig, men svårt att veta så klart.
ett halvår senare och då svullnade magen upp till tre gånger sin storlek så att folk runt omkring tordde jag var gravid
Tack för era svar! Nån mer?
Min kom ca 6 veckor efter MF och betedde sig "normalt", alltså 5 dagar och lika mycket blödning som jag brukar ha.
Tack snälla för svar!! Nån mer?
Blödningen är sparsam och konstig. Mycket tjocka flytningar vid sidan om, med lite blod såg jag nu! Och molvärken slutade efter 5 min. Vad är detta, som slem med blod i?! Minst 5 dagar tills jag trodde jag skulle ha mens.
Hej,
jag fick Ma i v12. Började blöda sparsamt den 7aug, men själva
embryo och allt kom ut den 9:e aug.
Nästa blödning började den 9sept, men fick ingen ÄL innan dess.
ÄL kom igång kring slutet på sept, och nu är mensen regelbunden och börjar
den 9-10 varje månad.
En del kommer mens igång som vanligt på direkt efter MA/MF, en del kan det dröja
ett år för. Det är så himla olika!
Prova med ett nytt gravtest om ett tag och se om det blir plus/minus!
För mig tog det en månad efter MA-blödningen innan jag fick minus, och då dog
ändå mitt foster en månad innan jag började blöda!
Diche79 - Tack snälla för ditt svar! Har hört MA tar så lång tid för hcg att gå ur kroppen för att kroppen inte fattar det. Men det var ovanligt med ett vanligt missfall sa min bm.
Ja, jag ska vänta 1 v till sa dom oxå. Varför ska man behöva ha det så här jobbigt och ovisst även efter ett missfall?! Jag vet inte vad jag gör om det tar ett år för mig, vill bara bli gravid igen. Kram
Min mens kom nästan exakt en månad efter missfallet startade, fick missfall i v 7-8. Kändes som en konstig mens bara, blödde jättemycket men inga klumpar som jag annars brukar ha när jag har mens. Inte ont alls heller. Inne på ägglossning nu. Beklagara missfallet.
jag jag - Tack snälla du för ditt svar!! Kram
Nån mer? Hur såg er mens ut? Är lite vattnigt ljust blod nu men börjar ändå bli brun flytning.
Kan det vara mensen? Eller en nidblödning?
Nån mer hur yttrade sig er första mens? Jag blödde sparsamt en dag, sen brunt flera dagar innan mensen skulle beräknas komma. Har nu fått lite ont i brösten. Är mensen påväg eller kan jag vara gravid igen?
Minns tyvärr inte riktigt men har för mig att den var ganska sparsam när den kom.
Det har nu gått över 5 v och ingen mens och fortfarande väldigt svagt positivt på testet. Kan ju vara gravid igen, men annars undrar jag om nån mer kan dela med sig av sina erfarenheter? När kom er mens efter missfall nångång runt v 8? Jag har haft molvärk hela veckan, men ingen blödning. Bara lite brunt i mitten av veckan. Nu bara mycket flytningar. Vad är detta?! När blir kroppen normal igen?!
Hej, hur gick det för dig?
sj stanna fostret v. 5 ... fick missfall v.9
gick 4v med missfall blödning
nu va det 3veckor sedan den sista dagen med blödning, och väntar frustrerad på mensen INNAN jag åker på semester ;-(
Gud va tråkigt, och hoppas allt går bra för dig nu!!
lite komiskt att jag skrev igår, idag fick jag min mens
8dagar innan min utlands semester, tjoho!!
men nu börja det jobbiga igen, att räkna om från början, se när min mens kommer nästa gång..
ger det en månad, sedan köpa ägglossnings test..
Får väll se om man får bättre tur nästa gång