• Anonym (villligga)

Hormonspiral!! nu kan vi ju aldrig ha sex!!blöder hela tiden.

hej! Plågades hos bm för att sätta in hormonspiral, eftersom att jag har så riklig mens så skulle hormonspiralen göra mensturationen mindre. Sedan kändes det jättehärligt att kunnna ha sex när vi vill utan kondom!!!

problemet är bara att det hela tiden varje dag kommer äckliga mörkbruna flytningar. Hur sexig känner man sig då? 3 vecker har det gått nu o vi är kära o extremt kåta men vill ju inte ha sex när det rinner brunt i trosan.

Är jättemissnöjd med detta. trodde hormonspiral skulle vara bra men detta är ju verkligen ett bra skydd när man ALDRIG kan ha sex!. Fy! dyra pengar betalade jag på detta. Kul att leva som en nunna.

• Svar på tråden Hormonspiral!! nu kan vi ju aldrig ha sex!!blöder hela tiden.
  • Anonym

delade inte du och din partner på kostnaden alltså?

• Anonym (villligga)

men spela roll om kostnaden! det är väl inte det jag bryr mig om heller

• Anonym
    Anonym (villligga) skrev 2012-11-20 20:23:51 följande:
    men spela roll om kostnaden! det är väl inte det jag bryr mig om heller

nehe lät som det, då du tog upp att du betalade dyra pengar. Så din partner betalade alltså ingenting? hur kommer det sig?
  • Anonym (x)

Jag blödde nog två-tre månader, inte mycket men lite hela tiden, sen försvann det helt och blödde ingenting förrns jag plockad ut spiralen.

• Anonym (villligga)

vi har gemensam ekonomi om det nu hör hit!. jag undrar om blödningarna? ska man blöda så här hela tiden??

• Anonym

Blödde 6 månader i sträck, sen tog jag ur den

• Anonym

men det är väl inte alls ovanligt att ha spottings i början...

ställ er  i duschen så märks det inget!

• Momalicious

Alltså det har gått tre veckor. Antar att din bm informerade dig om att man kunde blöda lite då och då i upp till sex månader?

• Anonym (villligga)
    Anonym (x) skrev 2012-11-20 20:25:53 följande:
    Jag blödde nog två-tre månader, inte mycket men lite hela tiden, sen försvann det helt och blödde ingenting förrns jag plockad ut spiralen.

blödde du varje dag i tre månader? hade du ingen dag med vita vanliga flytningar?
  • Anonym

Det har bara gått 3 veckor!! Kan ta upp till 6 månader innan kroppen blir normal.....

Svar på tråden Hormonspiral!! nu kan vi ju aldrig ha sex!!blöder hela tiden.