• Anonym

    Är svenska killar snygga?

    Man hör ju ofta att svenska män ser ut tråkigt - blå ögon och blont hår, tråkiga kläder osv osv... Men ändå tycker många att de ser väldigt bra ut. Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Är svenska killar snygga?
  • lilly2006

    smaken är som baken...

    o så är det ju inte bara utseendet som drar, så ytlig är iaf inte jag Oskyldig.. det är ju oxå storleken ehehehehehehehehehehehe Kyss


    *the only bitch you see in my eyes is your own reflection*
  • Anonym (Älskar)

    Självklart älskar jag svenska killar. Det tror jag nog säkert många gör  

  • Anonym (Ref)

    Gillar inte det typiskt svenska utseendet med blont hår osv. Skulle aldrig kolla åt en blond kille ens. Med det sagt så gillar ju svenska killar med andra hårfärger än just blont

  • Anonym (Älskar)
    Anonym (Ref) skrev 2018-07-06 10:34:21 följande:

    Gillar inte det typiskt svenska utseendet med blont hår osv. Skulle aldrig kolla åt en blond kille ens. Med det sagt så gillar ju svenska killar med andra hårfärger än just blont


    Föredrar du svenska killar med mörkbrunt hår?
  • Anonym (Madde)

    Ja, svenska killar är snygga, och jag har ALDRIG någonsin hört att det skulle se "tråkigt" ut med blå ögon och blont hår. ;)

  • Anonym (Ref)
    Anonym (Älskar) skrev 2018-07-06 11:39:43 följande:

    Föredrar du svenska killar med mörkbrunt hår?


    Min man har brunt hår, och det har mina ex också haft.
  • Anonym (Älskar)

    Hur populära är svenska killar runtom i världen? Är killarna okända 

  • Anonym (H)

    Jag har endast varit tillsammans med och haft sex med svenska killar, så tydligen tycker jag att det finns snygga killar. ;) Alla svenskar är ju inte blonda och blåögda heller.. Har varit tillsammans med 100% svenska killar som haft mörkbrunt hår och gröna ögon. Min sambo är mörkblond och blåögd ..och hör och häpna, svensk!

    Sen kan du ju inte ha undvikt att höra att amerikanska tjejer verkar älska blonda blåögda svenskar? Långa vikingar du vet.. ;)

Svar på tråden Är svenska killar snygga?