• Bianca 393

Vilket kön hoppas du på ditt nästa barn?

Ja. Som rubriken lyder

Vi kan väl undvika löjliga politiskt korrekta kommentarer som "Det spelar ingen roll, bara den är frisk" och dyligt då jag tycker det är en så löjlig kommentar. Jag tror inte det är många som önskar sig ett sjukt barn av "rätt" kön.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket kön hoppas du på ditt nästa barn?
  • Björckan

Jag hoppas på en tjej, för jag har redan en son. Skulle vara roligt att ha en av varje.

• Smulan 89

Flicka om det blir mer barn. Har redan två pojkar och känner mig ganska nöjd.

• KramKalas

Röstade inte då det verkligen inte spelar någon roll. Har en son och är nu gravid men vet ej vad det är i magen och har ingen speciell önskan om kön

• LinneaJosie

Fast det är väl ingen löjlig kommentar? Jag vill verkligen bara ha ett levande barn, jag skiter i allt annat.

• lerumstessan

Jag har två barn, en av varje sort så OM vi nu skulle vilja ha en trea någon gång i framtiden så känns könet sjukt orelevant men jag röstade på flicka ändå just för att få bli mormor till fler! Känns som om man kan få en bättre kompisrelation till en flicka när barnen är vuxna. 

~¤~Ally 090617 Eddy 110205~¤~
  • Lillis80

Vi har en flicka och önskar oss antingen en flicka eller pojke. Det spelar faktiskt ingen som helst roll och hade vi fått möjlighet att välja hade vi inte kunnat göra det valet.

• Athema

Jag har redan en pojke och en flicka. Är nöjd och vill inte ha fler barn. Skulle det trots allt hända att jag någongång i framtiden blir gravid då hoppas jag nog på en tjej tror jag eftersom att våran dotter är mycket lugnare än sonen. Men det är ju individuellt. 

• Bianca 393
    LinneaJosie skrev 2012-11-21 10:45:07 följande:
    Fast det är väl ingen löjlig kommentar? Jag vill verkligen bara ha ett levande barn, jag skiter i allt annat.
    Som jag skrev så är det nog inte många föräldrar som hellre får ett sjukt barn av "rätt" kön eller ett dödfött så jo. i min bok är det en löjlig och mycket överflödig kommentar.
  • Summermom11

Har en pojke och tyckte det skulle vara kul med en flicka denna gång och det verkar ju vara det

Melvin <3 110603 Mini 130108 <3
Svar på tråden Vilket kön hoppas du på ditt nästa barn?