• Enungman

bli bättre på sjunga

hej jag gillar sjunga men har ingen sångröst, usel med andra ord, men undrar om det möjligt att sjunga finare?

• Svar på tråden bli bättre på sjunga
  • AmandaSvar

Per Bristow har en sida för såna frågor i den här stilen! Han lär bland annat ut hur man fixar stämbanden m.m.
    www.perbristow.com/

• Enungman
    AmandaSvar skrev 2012-11-21 17:55:26 följande:
    Per Bristow har en sida för såna frågor i den här stilen! Han lär bland annat ut hur man fixar stämbanden m.m.
    www.perbristow.com/

vill också tilläga att jag inte är tondöv, jag verkligen försöker sjunga fint fast min sång röst inte är bra eller ens OKEJ, önska jag kunde ha en sångröst:(
  • AmandaSvar
    Enungman skrev 2012-11-21 18:00:06 följande:

vill också tilläga att jag inte är tondöv, jag verkligen försöker sjunga fint fast min sång röst inte är bra eller ens OKEJ, önska jag kunde ha en sångröst:(
    Man måste "skola" sin röst, träna på rätt sätt vilket han lär ut! Du hittar nog de flesta svar hos honom!
    Om du går in på hans sida så kan du nog välja att få e-post meddelanden ifrån honom vilket underlättar delen då du ska leta upp saker som du bör veta om sång.
    Här är några länkar som du kanske får nytta av. :)

www.perbristow.com/442/can-anyone-learn-to-sing-how-good-singer-can-you-become/

www.thesingingzone.com/reviews/beginner-singer-amazing-story/

Med mycket mycket mer!
  • william

Vet hur det känns... har I flera år gillat gitarr och sång men mitt spelberoende hindrade mig jag vill också veta hur man kan få finare sångröst

Svar på tråden bli bättre på sjunga