Näsplastik i Sthlm?
Lägger min tråd här så man får vara lite anonym med sina funderingar. 
Jag är 35 år och har i många år funderat på en en näsplastik. Kan känna att jag borde gjort det för länge sen, men det har liksom alltid kommit saker i vägen. Hade väl från början nån lös plan om att jag skulle genomföra det innan jag skulle dra iväg till universitetet, men strax innan det blev jag ihop med "drömkillen" så då passade det inte. Sen tog det slut, men då blev jag rätt omgående ihop med nästa kille och jag ville genomföra det diskret och inte behöva diskutera det med en partner. Tiden rinner iväg, åren går och jag är fortfarande ihop med samma numera man och har två barn. Uppenbarligen dyker ingen diskret "paus" i livet upp.
Jag har därför ändå börjat kolla runt på plastikkirurgi i Sthlms-området och förvånas lite smått över prisskillnaderna. Lidingökliniken tar i snitt 26 tkr, Nackakliniken 25-49 tkr och Akademikliniken tar FRÅN 44 tkr. Jag förstår så klart att en sån här sak är ingenting man köper på "rea", men jag vet ju att t ex Akademikliniken trots sitt höga pris så klart fått in en del klagomål (det har väl så gott som alla plastikställen) och dessutom har dom troligtvis högsta lokalhyrorna och lönerna.
Är det någon här som antingen själv eller känner någon som har erfarenhet av näsplastik genomförd i Sthlm? Vem utförde i såna fall operationen? Är han/hon nöjd med resultatet? Vad kostade det? Är dyrare = bättre?