Nån som provat på att bo i Usa? Är det dyrt med lägenheter? Jag vill prova på att på I New York.
Visste inte vilken tråd man skulle lägga denna tråd i så lägger min tråd i relationsproblem.
Saken är den att jag är gör trött på att bo i i Sverige vet inte om det är för att jag är trött på att vara singel och ensam, trött på det vardagliga livet här m.m. Händer liksom aldrig något roligt eller annorlunda.
Finns det ni som har flyttat till Usa och hur länge har ni bott där?
Bara provat på att bo där eller blivit kvar?
Har en i släkten som flyttade och gifte sig med en i England så det går ju lite i släkten att flytta lång så att säga. Jag har släkt både i New york och Florida så skulle kunna prova på att bo där över sommaren eller så.
Saken är det att jag har ett funktions hinder och har lite svårt för förändringar.
Men väldigt sugen på att prova på att bo någon annanstans , tänker mig att man kanske kunde finna kärleken i ett annat land då det inte går att finna här.
Nu är det inte bara pågrund av det men en av anledningen att jag vill härifrån är att ja inte finner nån att dela mitt liv med kanske det finns nån för mig i ett annat land ? Man vet ju aldrig? Någon som bott i Usa och kan berätta lite hur det är ? Skulle vilja bo på Manhattan. Hur är det å bo där? Är hyres lägenheter dyra?