• Ceszan

    + i november

    Äntligen har vi fått vårt +, IGEN, efter 2 MF. 3e gången gillt?? Hoppas verkligen det!! Är det någon som vill följas åt och dela sina känslor och tankar de kommande månaderna? Jag är i v5 enligt fl, och har riktig mensvärk, både mage och rygg. Och brösten ömmar som bara den. Är så himla rädd för ännu ett mf, så jag klarar inte av att glädjas som jag skulle vilja. 12.12.12 blir vi man och hustru, jag nästan hoppas att klänningen ska vara för liten över magen Ska in på VUL före 16e december. Och förhoppningsvis ser vi minst ett litet hallon där inne då


    ♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11, MF maj 12 -
  • Svar på tråden + i november
  • atsw

    Grattis! Va roligt! Jag hoppas själv på + snart med skräckblandad förtjusning,haha. Har äl runt 1 dec så fårsse om det blir en riktigt bra julklapp iår ;)

  • Ceszan
    atsw skrev 2012-11-22 00:40:08 följande:
    Grattis! Va roligt! Jag hoppas själv på + snart med skräckblandad förtjusning,haha. Har äl runt 1 dec så fårsse om det blir en riktigt bra julklapp iår ;)

    Tack åh får hoppas att ni får världens bästa julklapp @-}-- Mitt + finns fortfarande kvar, första gången som det stannat så länge ju längre det går bra ju bättre känns det
    ♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11, MF maj 12 -
  • Anskuli

    Jag har även plussat igår efter att ha försökt mer eller mindre i 8 år. Ett missfall har det varit på vägen, 4 inseminationer, 2 IVF och 4 FET. Så jag håller verkligen tummarna för att det skall gå vägen denna gång, men vågar inte glädjas över plusset ännu.

  • jazmine25

    Jag har också precis plussat. jag är enligt FL i v.5 (4+2) Jag har tidigare drabbats av 2 missfall båda i v.6 så ass rädd är jag. Båda missfallen efter IVF. Jag och maken måste använda oss av donerade spermier så i väntan på att starta IVF 2 använde vi oss av en privat donator och gjorde hem insemination och helt otroligt lyckades vi på andra försöket.

  • jazmine25

    Kan skriva att jag tar fragmin sprutor och progesteron varje dag för att förhoppningsvis inte få missfall igen

  • Ceszan

    Grattis till er som fått plus hoppas verkligen att det går vägen för er. Här fick jag bruna flytningar igår, och idag forsade det mer eller mindre blod så det blir vårt 3e mf på 21månader. Har ätit pergo senaste året, och och fått en spruta. Men nu har vi väl rätt till en utredning, så får väl hoppas på att vi får några svar. Önskar er all lycka @-}--


    ♥ pojke dec 04 ♥ - MF juni 09, MF feb 11, MF maj 12 -
  • jazmine25
    Ceszan skrev 2012-11-25 13:06:53 följande:
    Grattis till er som fått plus hoppas verkligen att det går vägen för er. Här fick jag bruna flytningar igår, och idag forsade det mer eller mindre blod så det blir vårt 3e mf på 21månader. Har ätit pergo senaste året, och och fått en spruta. Men nu har vi väl rätt till en utredning, så får väl hoppas på att vi får några svar. Önskar er all lycka @-}--
    Ja efter 3 missfall så har man rätt till en utredning. Vad trist att du drabbats igen. Skickar massor med styrkekramar.
  • Anskuli
    Ceszan skrev 2012-11-25 13:06:53 följande:
    Grattis till er som fått plus hoppas verkligen att det går vägen för er. Här fick jag bruna flytningar igår, och idag forsade det mer eller mindre blod så det blir vårt 3e mf på 21månader. Har ätit pergo senaste året, och och fått en spruta. Men nu har vi väl rätt till en utredning, så får väl hoppas på att vi får några svar. Önskar er all lycka @-}--
    Förstår att det är tufft! Även om vi bara har haft ett missfall på vägen så vet jag hur besviken man blir. Försök att glädja er åt bröllopet nu!
  • jazmine25

    Finns det nån mer som nyligen har plussat som redan mår illa till gränsen att man spyr. Jag är ju bara i v.5 (4+2) Jag tycker det verkar tidigt. Jag har ju varit gravid V ggr förut och då nått till  v.6 men inte hunnit må illa alls. Kan jag kanske se detta som positivt att HCG ökar på bra.

  • atsw

    Cesznan, beklagar så hemskt mycket!! Måste kännas jätte tungt :( Hoppas du mår bättre snart och att ni inte ger upp även om saker kan kännas hopplösa ibland! :(

Svar på tråden + i november