• Anonym (Oroad mamma)

    Dotter med svamp eller liknande

    Hej

    Vet inte riktigt om du kan hjälpa mig men börjar bli rådlös.

    Det började för ca ett år sedan när jag bar min dotter på höften hon skrek till och sa att det gjorde ont i snipan. På hennes reaktion så förstod jag att något var fel. Hon hade precis börjat skolan ( vi bor i Spanien, de börjar som 3 åringar), så när jag såg hur hon såg ut så var min första tanken att hon blivit utnyttjad... Hon var så röd and uppsvullen och hade små sår. Men efter läkarbesök så sa de att hon hade svamp. Två läkare i Spanien har sagt att det är svamp. Min BVC sköterska, i Sverige, säger att det är svamp efter att sett bilder och även 2 läkare i Sverige säger att det är svamp.

    Hon har blivit behandlad med hur många olika svampsalvor som helst och även fått en tablett som ska ta död på all svamp. Just nu smörjer jag endast med Inotyol den funkar minst lika bra som de andra med svamp dödande medel i.

    Hon blir endast bättre men aldrig helt bra. Nu senast så hade hon som sår på insidan av ena blygdläppen.  Hon fyller 4 år i december är detta vanligt på så små barn? Jag lider sådant med henne och undrar om det inte finns något mer jag kan göra? Ska hon ha det så här hela livet?! 

     

  • Svar på tråden Dotter med svamp eller liknande
Svar på tråden Dotter med svamp eller liknande