• Anonym

Gravid utan sex..

Ja, som rubriken säger... Jag är gravid, och har aldrig haft sex. Har aldrig varit på någon pub och blivit full. Har inte varit full sedan...2 år. Har varit 100% nykter. Och jag har inte badat ute det här året (p.ga epilepsi) Sist jag hade epilepsi var väll för ca 6 månader sedan, så ingen har hoppat på mig under den tiden... Nu är jag i 5de månaden och har frågat läkaren om det är vanligt, och varför? Men han visste inte, han svarade bara "Du har tur i alla fall!" och sen klappade han mig på axeln. Jag menar, jag vill ha ett seriöst svar istället för det där bullshi*svaret han gav mig... Någon som vet? Känner ni någon som har haft så eller hört talas om det? Jag har frågat många men de vet inte ett dugg om vad det kan bero på. Är glad i alla fall, det blir en liten Pontus (pojke). Men det är liksom ett mirakel... Men vet någon??!!

• Svar på tråden Gravid utan sex..
  • Anonym

Sist jag hade ett epilepsi anfall*

• moontrip

Tja.. låter som det enda alternativet som återstår är att du förträngt hur det gått till. Eller blivit drogad. Man blir inte gravid utan spermier i alla fall....

• Hilenqs

Lol? x) Inte kan man bli gravid utan sex ju. Tänk om det är Gud som har gjort lite hokus pokus "då menar jag inte sex." hahahahaha

• DesJoh
    moontrip skrev 2012-11-22 15:05:45 följande:
    Tja.. låter som det enda alternativet som återstår är att du förträngt hur det gått till. Eller blivit drogad. Man blir inte gravid utan spermier i alla fall....
    Jodyanna skrev 2012-11-22 15:06:13 följande:
    skojar du eller, tror du att du blivit gravid av dig själv eller?

Håller med om ovanstående!
  • Pimpinellan

Aldrig i livet att läkaren skulle gått på att du blivit gravid utan sex! Och inte skulle han sagt nåt om att du haft tur heller. Antingen har du blitt drogad,våldtagen,förträngt hela sexet eller driver med oss.

• Kpax

Har du blivit gravid utan att ha kommit i kontakt med sperma är du ett medicinskt under, jag tycker du ska kontakta alla dagstidningar du kan komma på!

• Anonym

Jag är inte dum, jag går absolut inte på droger. Och hilenq, det där var inte kul.

• Anonym

Tror ni att jag skämtar? :S Jag ljuger aldrig!

• moontrip
    Anonym skrev 2012-11-22 15:09:29 följande:
    Jag är inte dum, jag går absolut inte på droger. Och hilenq, det där var inte kul.
    Det är nog ingen som menat att du skulle gå på droger, men kanske nån har petat i dig en drog och sen våldtagit dig.
Svar på tråden Gravid utan sex..