• Petite Chérie

Bra hårborttagningsmedel?

Lade tråden någonstans bara. Säkert fel, men skitsamma=)

Jag har börjat tröttna rejält på att stå i duschen och raka allt varje eller varannan dag. Det tar evigheter eftersom jag verkligen vill se till att varenda litet hår är borta. Jag ska ta bort det med laser någon gång snart, men inte just nu. Så jag undrar om ni vet om det finns något bra hårborttagningsmedel som man kan använda överallt? Veet känns inte jättebra och det är inte till för känsligare områden står det. Vet inte om jag vågar kladda på det där nere liksom när det står att man inte ska det..Obestämd Hur som helst, vet ni om något bra märke som verkligen funkar och som man kan använda på känsligare områden? I vilken prisklass som helst egentligen.

• Svar på tråden Bra hårborttagningsmedel?
  • Petite Chérie

Ingen?Tungan ute Nåja, det var a long shot. Får ta och boka den där tiden snart och ta bort det permanent istället.

• saga1984

Prova inte weet "i känsligare områden" iaf. 
    Har gjort.... :0/

Svider utav bara he)/&%&¤%#%¤ete.... ;0)

Annars funkar ju vaxning, själv eller på salong.

• Petite Chérie
    saga1984 skrev 2012-11-22 22:52:24 följande:
    Prova inte weet "i känsligare områden" iaf. 
    Har gjort.... :0/

Svider utav bara he)/&%&¤%#%¤ete.... ;0)

Annars funkar ju vaxning, själv eller på salong.

Aj, okej, då släpper jag den tanken iallafall :P

Sist jag vaxade hemma blev resultatet inte så bra av någon anledning=( Och då betalade jag 250 kr för en liiiten burk. Suck.

Kanske bättre på salong=) Känns så skumt att sära på benen framför dom bara :S
  • elyse

Jag tycker absolut att du ska testa permanent hårborttagning! Om du bor nära Uppsala kan jag rekommendera Hairfree & Beauty i Uppsala. De har en helt ny maskin som inte gör ont. Jag går själv på behandling där. 

hairfree-uppsala.se/ 

• Petite Chérie
    elyse skrev 2012-11-22 23:10:24 följande:
    Jag tycker absolut att du ska testa permanent hårborttagning! Om du bor nära Uppsala kan jag rekommendera Hairfree & Beauty i Uppsala. De har en helt ny maskin som inte gör ont. Jag går själv på behandling där. 

hairfree-uppsala.se/ 
    Jag bor 2.5 timmar bort med plan, och ytterligare 3 timmar i bil :P England=)
  • catax
    Nu har det äntligen kommit ett revolutionerande hårborttagningspulver till Norden som heter X-Hair.
    Medlet består utav ett pulver som blandas med hett vatten och smetas på där hårväxten önskas
    tas bort. Sköljes av med ljummet vatten efter ca 7 min (ansikte 3 min).

Produkten tar snabbt och effektivt bort oönskad hårväxt hos kvinnor o män, och kan användas på
    hela kroppen även känsliga områden såsom intim område och ansikte. 

Enkelt att använda, förbluffande effektivt, ingen kemisk lukt, lämnar inga blemmor eller sveda.
    Det får tvärtom huden att kännas mjukare och har dessutom en antiseptisk verkan. 

Man kan läsa utförlig information och köpa X-Hair på www.xhairnordic.se

Finns i välsorterade butiker och även på eleven.seshopping4net.seglossme.se  
    Ica Maxi, Coop, Gekås Ullared ...

Håll utkik i hyllorna!
  • Petite Chérie
    catax skrev 2013-04-21 16:36:33 följande:
    Nu har det äntligen kommit ett revolutionerande hårborttagningspulver till Norden som heter X-Hair.
    Medlet består utav ett pulver som blandas med hett vatten och smetas på där hårväxten önskas
    tas bort. Sköljes av med ljummet vatten efter ca 7 min (ansikte 3 min).

Produkten tar snabbt och effektivt bort oönskad hårväxt hos kvinnor o män, och kan användas på
    hela kroppen även känsliga områden såsom intim område och ansikte. 

Enkelt att använda, förbluffande effektivt, ingen kemisk lukt, lämnar inga blemmor eller sveda.
    Det får tvärtom huden att kännas mjukare och har dessutom en antiseptisk verkan. 

Man kan läsa utförlig information och köpa X-Hair på www.xhairnordic.se

Finns i välsorterade butiker och även på eleven.seshopping4net.seglossme.se  
    Ica Maxi, Coop, Gekås Ullared ...

Håll utkik i hyllorna!
    Det kanske man kan prova =) Låter ju onekligen bra, men kanske för bra för att vara sant?=) Men prova kan man ju =)
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • jumos

Som jag skrev i en annan tråd; jag är skitnyfiken på manickerna de kör på tv-shop (no no hair?). Det skulle ju vara kanon om de funkade, men jag är alldeles för snål för att köpa en utan att veta om de faktiskt funkar

Svar på tråden Bra hårborttagningsmedel?