Hon tar avstånd från mig...
Hej!
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, kan ta det hela lite kort.
Jag blev förälskad i min kompis flickvän för ett tag sen, känslorna för henne hade jag haft väldigt länge. Säkert 2 år. När jag va hemma hos dom vid ett tillfälle i april så slutade det med att min kompis gick å la sig och jag och hon va kvar uppe. Det hände lite saker mellan oss, vi hamnade i underkläderna i deras soffa...
Jag va väldigt ledsen efter detta och visste inte vad jag skulle göra.. Jag sa till henne att jag verkligen inte skulle göra nånting sånt om jag inte va säker på vad jag ville... Hon skrev ett mail till mig det som hände kommer aldrig hända igen å så... Men helgen efter hände det igen.. Detta slutade i ett jäkla velande hela sommaren från hennes sida.. Jag stod mittemellan henne och hennes sambo, ena stunden ville hon ha mig andra stunden honom. Dom hade ett ganska knackit förhållande och en son på 4 år.. Det hela slutade i att dom separerade, hon började träffa mig mer, sov hos mig varje barnfri helg, flera dagar i veckan också. Allt va jättebra mellan oss, hon sa att hon aldrig skulle gå tillbaka till honom. Hon kunde inte se sig själv i framtiden med honom. Vi berättade för varandra hur mycket vi tyckte om varandra, gick hand i hand på stan, tog i på hotell, gick på restauranger... Hade det verkligt bra.. Jag känner henne väl sen innan och jag kan nog säga att jag älskar henne.. Det visste jag nog hela tiden, jag hade ju aldrig gjort nått sånt här annars..
Men det gick ett par månader...helt plötsligt, från ingenstans väljer hon att gå tillbaka till honom...?? Och nu sitter jag här och undrar vad som hände liksom.. Vi smsade samma dag och allt va bra, hon sov hos mig 3 dagar tidigare... Känns ju inte så jättekul... Min kompis vet inte om nånting, jag träffar honom ofta, men nu vill hon ta avstånd helt från mig.. Hon vill inte ens ses om jag skulle komma dit på besök för att hälsa på min kompis och deras son... Jag vill ju kunna träffa dom, jag vill kunna "gå tillbaka" till va det va innan allt hände om det ska vara som det är nu.. Jag känner fortfarande lika stark för henne och jag vill inte släppa det på nått sätt..
Hur ska jag göra??