• BigFatGoalie

Liten, smidig barnvagn

Hejsan! Jag är ute efter en barnvagn till vår dotter som snart är 1år.
    Om hon sitter fram eller bakåtvänd spelar absolut ingen roll.
    Vill gärna ha med tre hjul, dock inte "dubbelhjul" där fram om ni förstår vad jag menar.
    Den skall vara smidig och inte ta stor plats. Och inte allt för dyr max typ 3000:-

Vad har ni för vagn som ni kan rekommendera?

• Svar på tråden Liten, smidig barnvagn
  • Eleonor01

Babyjogger city mini. Strax över 3000kr. Vi e super nöjda med den. Lätt att fälla ihop å väger inte mer än knappt 8 kg

• SandraMariaH

Britax b agile ser så enkel och skön ut att köra. Liten och smidig men ändå rymlig, tror den ligger runt 2500:- men för mig att babyproffsen haft erbjudande runt 2000kr. Har själv en britax b dual idag just för att jag har två barn i den, när stora slutat med vagn köper jag nog en b agile istället :) har kännt och klämt på den på butiken och gillar vad jag ser.

• IsabellaP

Vi har en babyjogger city mini med 4 hjul, köpte för 3095. Finns ju med tre också (fast är GT då, de andra har väl dubbla?). Vi har vår som extra-/resevagn då dottern är knappt 9 mån. Riktigt smidig i alla fall! Går att fälla ihop med en hand och blir 17 cm hög när den är ihopfälld.

• IsabellaP

Har sett att vissa till och med hängt upp vagnen i handtaget på en krok på väggen. Tar inte mycket plats då alls :)

• Kat91

Håller med föregående talare. Babyjogger City Mini. Antingen 4w eller GT.

• SandraMariaH

Fick lov att kolla upp city mini som ni rekommenderade och den och britaxen som jag skrev om är ju i princip kopior :)

Svar på tråden Liten, smidig barnvagn