Ingen sexlust pga för tidig utlösning
Jag skulle verkligen behöva hjälp att med råd om hur jag ska få tillbaka min sexlust!!!
Min man kommer in i perioder där han kommer alldeles för fort (typ 5 juck sen är de klart) , Vilket brukar ge sig efter nån vecka men nu har de hållt i sig i över en månad och jag känner att min sexlust försvinner. Jag kan nämligen inte komma av bara "förspel" utan behöver samlag för att få orgasm. Jag kan tycka att de kan gå att ha sex utan att komma men nu när det gått över en månad så känner jag att jag behöver få en orgasm.
Min hjärna lägger liksom av när han tar på mig. Musen är stenkåt o pulserar men hjärnan stänger helt av och blir tom. Jag kan verkligen inte få med huvudet i det hela, vilket gör det helt kört. Jag är kåt nästan jämt och jätte sugen på honom och han kan smeka mig överallt utom på könet för de är då som de stänger av.
Vad skulle jag kunna göra? Han mår väldigt dåligt av detta och känner sig som en dålig älskare, vilket han inte är! Båda två är frusterade vilket skapar konflikter. Är rädd för att detta ska splitta oss då sex är väldigt viktigt för oss båda.
Kan tillägga att jag inte kan onanera. Har aldrig lärt mig det, de är samma där, huvudet stänger av. Så har ni några tips om det så vill jag gärna ha dom med :)
Hoppas ni har några råd!