Om en kille vill ha en paus och säger att det gått för fort fram betyder det vad??
Har träffat en kille ett par månader och han har hela tiden sagt att han vill ta det lugnt pga att han blivit bränd i tidigare relationer men vi har ändå träffats några ggr i veckan, oftast på hans initiativ. Efter senaste dejten, som var underbart bra, så blev han så kall på sms så jag frågade till slut vad det var. Han svarade då att han kände att det gick lite fort fram och att han hade så mycket med jobb just den här perioden att han ville ta det lugnare.
När jag frågade vad det innebar så skrev han att han absolut inte ville säga upp kontakten med mig och att han tycker mycket om mig (han är ingen kille som kastar ur sig komplimanger titt som tätt) men att han behövde ta det lugnare. Jag frågade då om vi inte skulle höras men det tyckte han men inte så ofta som tidigare pga att han kände sig pressad på jobbet (och jag misstänker att han inte orkar med nån slags förväntan från mig om att ses). Hur tolkar ni det? Är detta ett finare sätt att dumpa mig på eller menar han kommer att ta kontakt?