och! jag rekommenderar INTE en samsung galaxy gio (har dåligt betyg från användare) eller en iphone, då du måste knyta ett kreditkort till ditt apple-id för att kunna ta hem appar, även gratis-appar och spel, vilket lätt gör att man kan ta hem sånt som kostar pengar till mobilen.. inte heller en windows-phone, då de inte har lika mycket gratisspel som androidtelefoner.
De mobiltelefoner (touch och android) som har bäst användarbetyg för det priset är HTC Explorer (finns på cdon.se för 990
en Samsung Galaxy Mini (finns på cdon.se för 979
och Sony Xperia Tipo (finns på cdon.se för 990
. Sedan Sony & Ericsson gick isär så har Sony kommit med mycket bra telefoner! Så dessa tre kan jag rekommendera, HTC har jag själv, en underbar telefon! HTC är väldigt måna om sina kunder och lyssnar gärna på åsikter från oss användare, samsung har jag alltid annars haft, innan jag hittade min HTC, och jag är nöjd med samsung med!
De telefoner som skickas tillbaka minst idag (enligt en telefonhandlare här i stan) är HTC och Samsung, Sony är på väg upp på listan sedan de gick isär från Ericsson. De som skickas tillbaka mest idag är iPhone, ofta då för krossad display (en iphone tål knappt ett fall på 30cm utan att spricka sönder totalt)
Hoppas att mitt (mina) långa inlägg hjälper!