Erfarenheter av Femal Balans Forte eller annat (receptfritt) mot PMS? Hjälp!
Nu har jag väntat länge nog. Förr hade jag vanlig PMS men sista halvåret har det varit fruktansvärt! Inga ömmande bröst eller ont i magen med en hemskt humör. På ett outhärdligt sätt! Jag beter mig illa på jobbet och jag beter mig illa hemma. Jag gråter 10-15 ggr per dag, slår i dörrar, kastar saker på min familj o mår skit! Blir deprimerad och arg. Får hemska tankar om att jag hatar allt och alla och vill bara slippa från allt.... Så fort mensen kommer ( eller rentav redan dagen innan ) är jag som en ny människa. Jag har avvaktat länge nu men nu får det bli slut på detta. Jag är snart rädd att jag skadar nina barn eller mig själv. Detta fungerar inte längre! Som sagt när mensen väl kommer är denna känsla som bortblåst! Nu funderar jag på att testa Femal Balans Forte som är receptfritt. Detta som en början innan ev något som är på recept. Hur har ni mått med Femal Balans? Läste någonstans att man tar tå tabletter fårn början osv osv i en viss ordning. Äter man dessa alla dagar i månaden eller bara runt PMS:en? Hittar ingen vidare info på FASS.se Något annat (receptfritt) ni rekommenderar? Snälla någon, dela med er av er erfarenhet. Jag börjar bli rädd för mig sälv.....