"Åh herregud vad skönt, du måste spruta på mig istället för i mig oftare!"
Är det sånt ni tjejer säger för att slippa bli fyllda med sås gång på gång, eller tycker ni verkligen att det är skönt att bli lite porrigt nedsprutade?
Är det sånt ni tjejer säger för att slippa bli fyllda med sås gång på gång, eller tycker ni verkligen att det är skönt att bli lite porrigt nedsprutade?
Nä fy fan! Jag äcklas av att få det där halvvarma kletiga på mig!
Frugan gillar att få det i sig, men ibland tycker hon det mysigt att få det över rumpan eller tuttarna
Hahahaha!!! Hmmmm ja, inte har jag sagt att det är skönt... Kanske mer "jag vill se när du kommer"? Eller "Spruta på ryggen!" Med ett tonfall som kanske får honom att tro att det skulle vara otrooooligt upphetsande... Jag kan vilja slippa läcka sperma i trosorna under en dag då allt inte kommer ut på en gång.
Ligger ja i sängen o ska sova efter sexet är det najs med på magen bara torka av o sova annars är det nära dusch o toa så är det i :)
Jag tycker att det är sjukt upphetsande om han runkar och sprutar på mig. Då tar jag på mig själv samtidigt och kommer när han sprutat på mig. Brukar smeka runt sperman på mig samtidigt.
Detta började när jag var gravid och helt plötsligt blev otroligt kåt av sperma.
Det är som att välja mellan pest eller kolera. Om det sprutas inuti så slipper man i alla fall känna den vedervärdiga lukten och slipper se skiten. Men då får man å anda sidan gå å läcka ett halvt dygn. Den enda acceptabla platsen för sperma är i en kondom!
Praktiskt tänkande när det kommer till sex känns väldigt trist.
Haha. Skönt vette tusan och det händer inte så ofta att jag blir nersprutad heller. Jag tar helst "såsen" i fittan eller i munnen. Vill han spruta någon annanstans så absolut. Men skönt? Njaa, upphetsande möjligtvis :)
Jag tycker det är lite porigt å upphetsande att få det på sej, särskilt om det kommer mycke...
fick frågan idag: "var vill du jag ska spruta?". Spelar ingen roll svarade jag för det "ger" mig verkligen inget. Men han envisades "jo, men vart vill DU?"
ingenstans!!!!!
men så kan man inte svara i stundens hetta och förstöra allt.
Att han kanske hade nåt önskemål är helt ok men varför trodde han att jag skulle ha ett önskemål om saken?