• Anonym (Mrs vanilj)

Hjälp, jag blir kåt när jag ser Yohio

Herregud, jag vet inte vad som händer med mig, men jag har blivit alldeles betagen i den lille Yohio sedan jag såg honom på Skavlan. Han är ju söt som socker och jag inser att jag fantiserar om att ha sex med en sjuttonårig kille i spetsklänning. Vad skulle maken säga om jag avslöjade det? Det blev nog skilsmässa.Men jag blir blöt i trosan när jag ser honom.
  • Svar på tråden Hjälp, jag blir kåt när jag ser Yohio
  • Anonym (du är bi!)

Aldrig fel att fantisera! fotsätt med det, härliga stunder!

Men så länge det är fantasier, so go for it!Tungan ute

• Anonym (Mrs vanilj)

Ja men en sjuttonårig transa? Jag är dubbelt ¨å gammal...

• Anonym (du är bi!)
    Anonym (Mrs vanilj) skrev 2012-11-25 02:58:59 följande:
    Ja men en sjuttonårig transa? Jag är dubbelt ¨å gammal...
    Det är som det är: Fantasier! De är privata, och det kan ingen ta ifrån dig. Det enda jag kan säga är: Så länge personen du fantiserar om, har fyllt 15. För annars skulle jag hyvla ner dig till en en liten köttfärs.

Så ha respekt för dina fantasier!
  • Aniiee

..... det är riktiga "kvinnor"...... grattis, du har upptäkt visual kei.... sök lite på google efter till expemel Hizaki + versaille..... Yohio är inte transa, om han inte själv kallar sig det förstås. Det här är en STOOOOR musikstil i Japan, och det de flesta har på sig är SCENKLÄDER! Vill du veta mer om det så inboxa gärna.

Yaoi is the opium of fangirls...
  • Anonym (Mrs vanilj)
    Aniiee skrev 2012-11-25 03:20:34 följande:
    ..... det är riktiga "kvinnor"...... grattis, du har upptäkt visual kei.... sök lite på google efter till expemel Hizaki + versaille..... Yohio är inte transa, om han inte själv kallar sig det förstås. Det här är en STOOOOR musikstil i Japan, och det de flesta har på sig är SCENKLÄDER! Vill du veta mer om det så inboxa gärna.

vad menar du med det är riktiga kvinnor
  • Aniiee
    Anonym (Mrs vanilj) skrev 2012-11-25 03:23:42 följande:

vad menar du med det är riktiga kvinnor
    menar att det också är män i kvinnokläder
    Yaoi is the opium of fangirls...
  • Aniiee
    Aniiee skrev 2012-11-25 03:27:30 följande:
    menar att det också är män i kvinnokläder
    fast vackrare än Yohio.... och mer rutinerade.... Yohio ser ju ut som en skolflicka (datorn var snabbare än jag....)
    Yaoi is the opiate of the fan-girls....
  • Anonym (du är bi!)

Tjahh, vad skal man göra? I bland ser man killar som kanske är tjejer, eller vad vet jag? Eller tjejer, som ser ut som killar? Finns nog inte längre någon "gräns"?

• Anonym

Jag tycker också han är söt! Och jag är kille. Det är väl ännu värre?

• Anonym (Batterikatten)

Japp. En till kille här som tycker han är söt.

Be din man klä upp sig i spetsklänning osv då så får ni se vad som händer...? Vem vet, galet sex kanske?
    Man skall inte dö nyfiken, den saken är klar iaf.

(Fast skulle jag göra det här hemma så vet jag att hon skulle skratta ihjäl sig och hundarna skälla ut mig.)

Svar på tråden Hjälp, jag blir kåt när jag ser Yohio