• Schebastian

Hjälp med att finna dödsannons ur GP fr. (Igår) lör 24/11

Hej!

Behöver hjälp att finna en dödsannons från gårdagens GP, lördagen 24/11.

Har någon som har e-prenumeration möjlighet att maila mig den eller vet någon hur man får tag på den?

Är jättetacksam för hjälp!

• Svar på tråden Hjälp med att finna dödsannons ur GP fr. (Igår) lör 24/11
  • az81

jag har gårdagens göteborgs-posten i pappersformat, vill du ha annonsen urklippt och skickad till dig per post eller vill du att jag scannar in den till dig och skickar på e-post?

• Schebastian
    az81 skrev 2012-11-25 12:04:51 följande:
    jag har gårdagens göteborgs-posten i pappersformat, vill du ha annonsen urklippt och skickad till dig per post eller vill du att jag scannar in den till dig och skickar på e-post?
    Har du möjlighet att scanna in den och maila den till mig på sebastian.berentsen@gmail.com så skulle jag bli jätteglad!
  • az81
    Schebastian skrev 2012-11-25 12:31:08 följande:
    Har du möjlighet att scanna in den och maila den till mig på sebastian.berentsen@gmail.com så skulle jag bli jätteglad!
    Vilken annons är det du vill ha? Så skall jag försöka scanna in den så fort jag har möjlighet ( det vill säga du får den under dagen idag)
  • Schebastian
    az81 skrev 2012-11-25 12:50:29 följande:
    Vilken annons är det du vill ha? Så skall jag försöka scanna in den så fort jag har möjlighet ( det vill säga du får den under dagen idag)
    Det är dödannonsen (eller dödsannonserna om det är flera) gällande Agneta Frivold.
    Jättesnällt av dig att hjälpa mig. 
Svar på tråden Hjälp med att finna dödsannons ur GP fr. (Igår) lör 24/11