• sirisdotter

Avsluta Facebook-konto? Omöjligt??

En FB-vän nämnde häromdagen när vi träffades IRL  att hon 50 gånger försökt stänga ner sitt FB-konto.   Enligt henne är det omöjligt.

Då jag har två andra FB-vänner vars konton är inaktiverade undrar jag hur i allsin dar de burit sig åt.

Minns också  att man bör lämna inloggningsuppgifter så att efterlevande kan ta bort ens konto om de så vill efter ens död.

• Svar på tråden Avsluta Facebook-konto? Omöjligt??
  • She is Me

Man kan inaktivera kontot själv, vill man avsluta måste man kontakta dem för att ta bort kontot

• morminmor

Det går att ta bort ett konto om nån avlidit efter att man skickat in papper på att personen inte är i livet längre ! Då behövs inga inloggningsuppgifter !

• Älska livet som det är

Man behöver inte kontakta dom för att ta bort det. Skriv ta bort Facebook konto permanent. Så kommer där upp en länk j Dahl. Gå in på den:)

Älska livet som det är skrev 2012-11-25 13:54:55 följande:
    Googla på att ta bort fb konto permanent. Där e en länk. Den funkar jag har sj tagit bort mitt konto.

• anja

Som tidigare sagt, du får googla fram länken som behövs, det går inte att hitta den på ditt konto, det enda du kan göra därifrån är att "pausa" kontot tills du loggar in igen....men med länken avslutar du helt. Lycka till!

• HumlanMamma

Kan jag får ditt konto?

Dax att bojkotta FB.

MAN KAN INTE LITA PÅ FACEBOOK LÄNGE: FAST MAN ÄR ÄRLIG. HAR START UPP HUR MÅNGA KONTO SOM HELST FÖR DOM HAR STÄNGT NER MINA KONTO HELA TIDEN JU. DET STÅR SÅ HÄR LÅSES FÖR TILLFÄRLIG. KOMMER INTE ATT GER MIG. VILKEN FALL SOM HELST.

BIM: 18/12
Svar på tråden Avsluta Facebook-konto? Omöjligt??