• Med Lem

om du upptäcker att din frus trosor har spermafläckar i grenkilen...

...när du kollar i tvättkorgen, och hon tog på sig dom strax innan hon skyndade sig med glad min och rosor på kinderna till jobbet i morse... vad gör du då???

• Svar på tråden om du upptäcker att din frus trosor har spermafläckar i grenkilen...
  • Anonym

Fråga henne så klart när hon kommer hem.. spara trosorna.. kan ju vara flytningar med. Men det känns ju på lukten om det är sperma eller bara flytningar..

• Anonym (kåtbock)

frågar vad i h-e

slänger ut henne

runkar i ett annat par av hennes trosor och lägger in dom i hennes låda efter att dom torkat!

eller nåt fjärde.

ps

ni som undrar om det är så lätt att veta.. flytningar respektive vaginalsekret blandat med sperma luktar väldigt olika när det har torkat.

• Putt B

Du får väl glädjas åt att din fru är lycklig och har ett bra sexliv... eller så frågar du henne rent ut, och iakttar noga hennes reaktion...
    Blir hon besvärad av dina frågor, så har du anledning till att undra vad hon gör på dagarna....

• Anonym

Kan ju likagärna vara flytningar. Jag har periodvis mycket flytningar och det ser ju typ ut som intorkad sperma i trosorna då. 

• minzann

Rycker på axlarna och tänker att det är enklare för män än kvinnor att bli av med sperma, om jag då inte var en monogam flata då hade jag starktifrågasatt det!!!! Inte alltid sperman rinner ut på en gång, beroende på hur djupt in, vart i cykeln och hur man är skapt... Kan komma dagen efter. MEN eftersom trosorna inspekteras så finns antagligen andra anledningar till en frågeställningen...

• L E O N

Ja, men alltså vad får dig att tro att det är sperma? Låter som en lätt förhastad slutsats.

Svar på tråden om du upptäcker att din frus trosor har spermafläckar i grenkilen...