Kissnödig hela tiden! Hjälp mig!
Det är såhär att det här har pågått under en lång tid, i över 2 år. Men jag börjar bli så trött på det här då det är som ett handikapp för mig.
Jag är kissnödig hela tiden, Det känns som det tränger på i blåsan och när jag sedan går på toa så kommer det inte alls mycket, kanske en halv deciliter kiss, när jag reser mig igen är jag fortfarande lika kissnödig. Det lätar lite från början. Det här är även om jag inte dricker någonting på en hel dag. Jag kan heller inte dricka läsk utan att bli så här otroligt kissnödig. Därför har jag börjat dricka Loka, ännu hellre Vichy vatten.Jag är alltid törstig, Vilket gör att jag dricker stora mängder vissa dagar. Då känns det som att jag inte behöver tömma blåsan lika ofta. Jag är även väldigt trött. Jag ska snart åka iväg på en resa med min pojkvän vi ska åka bil under flera timmar, vilket gör det här till ett STORT handikapp då vi kommer behöva stanna flera gånger under resan annars är jag rädd för att kissa på mig. Igår gick jag på toa 10 gånger och då drack jag ett glas vätska till frukost och ett glas efter frukost.. Inget mer på hela dagen! Vad är det här?! Hjälp mig..
Det enda jag får fram när jag googlar är diabebtes typ 2 då jag är väldigt trött dygnet runt, jag vill gärna inte gå på något blodprov för diabetes då jag är nålrädd. Ska också påpeka att det INTE är urinvägsinfektion då jag ätit antibiotika och tagit prov för både urinvägsinfektion och klamydia.. båda visar negativt.
Någon som har haft likadant eller har några synpunkter! Berätta.