Ni som nätshoppar julklappar?
Känner att ja skulle vilja ha lite tips på vart man nätshoppar leksaker till bra priser? Måste fixa lite julklappar på så vis i år.
Känner att ja skulle vilja ha lite tips på vart man nätshoppar leksaker till bra priser? Måste fixa lite julklappar på så vis i år.
Brukar kolla lite på prisjakt.nu om det jag eftersöker finns där, dom har en del leksaker på sidan så som lego, spel, playmobil mm.
Satt ifjol och skulle ha tag i ett lego till grabben och kikade på tradera för där trodde jag att jag skulle hitta nått till bra pris, men det vart dyrare en för samma vara som jag hittade på prisjakt och beställa hem från en nätbutik så att tro man ska fynda på tradera det gör man ju inte precis...
Jag såg att BR Leksaker har fraktfritt den här veckan. Men jag vet inte om de är billigast...
Jag testade hiko.se
Snabb leverans!
Ett prisexempel; en Barbiedocka som Hedda vill ha kostar i butik närmare 500 kr. På Hiko kostade den 229 kr.
Lekmer.se
Har du ett göteborgskex m pepparkakssmak så loggar du först in på goteborgskex.se/lekmer och använder EAN koden så får du 15 % rabatt på hela köpet. Fraktfritt över 500 kr.
Handlar i princip allt från Amazon. Fri frakt och bra priser.
Tack för era tips,ska sätta mej och kolla runt lite.
Spelbutiken.se har roliga leksaker. Snabb frakt och bra service. Där hittar man saker som kan vara svåra att hitta i butik.
Gick in och tittade på priserna på lekmer, de saker jag tittade på (lundby dockskåp och de där monster high figurerna b.l a) var dyrare än på toys r' us ju. Och då tillkommer väl frakt också.
Okej när jag handlade där hade jag en rabattkod så det var 50% så då var det ju billigt iaf :)
lekmer och stor&liten har jag handlat ungarnas klappar hos
Och ja, bland annat så har hiko lägre pris på Pippis skepp och Muminskepp och så än vad de flesta andra webbutiker har. Så som sagt. Rekommenderar!
Jollyroom... :)