• Tina1982

Ni som nätshoppar julklappar?

Känner att ja skulle vilja ha lite tips på vart man nätshoppar leksaker till bra priser? Måste fixa lite julklappar på så vis i år.

• Svar på tråden Ni som nätshoppar julklappar?
  • Frontline

Brukar kolla lite på prisjakt.nu om det jag eftersöker finns där, dom har en del leksaker på sidan så som lego, spel, playmobil mm.

Satt ifjol och skulle ha tag i ett lego till grabben och kikade på tradera för där trodde jag att jag skulle hitta nått till bra pris, men det vart dyrare en för samma vara som jag hittade på prisjakt och beställa hem från en nätbutik så att tro man ska fynda på tradera det gör man ju inte precis...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • La Lola

Jag testade hiko.se
    Snabb leverans!
    Ett prisexempel; en Barbiedocka som Hedda vill ha kostar i butik närmare 500 kr. På Hiko kostade den 229 kr.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • cloudberry79

Handlar i princip allt från Amazon. Fri frakt och bra priser.

(M)amma till V -07 och E -12
  • kattm
    cloudberry79 skrev 2012-11-27 08:35:51 följande:
    Handlar i princip allt från Amazon. Fri frakt och bra priser.
    Från vilken Amazon får du fri frakt? Eller bor du kanske inte i Sverige?
  • Inka

Gick in och tittade på priserna på lekmer, de saker jag tittade på (lundby dockskåp och de där monster high figurerna b.l a) var dyrare än på toys r' us ju. Och då tillkommer väl frakt också.

• HASP

Okej när jag handlade där hade jag en rabattkod så det var 50% så då var det ju billigt iaf :)

• cloudberry79
    kattm skrev 2012-11-27 09:25:59 följande:
    Från vilken Amazon får du fri frakt? Eller bor du kanske inte i Sverige?

Uk, filtrerar sökningen på super saver delivery! Bor i Sverige och handlar en hel del babygrejer (tex blöjhinksrefiller), leksaker (lego!) och tv-spel från Amazon.
    (M)amma till V -07 och E -12
  • Slagathor

lekmer och stor&liten har jag handlat ungarnas klappar hos

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • pluvdo
    La Lola skrev 2012-11-27 08:29:55 följande:
    Jag testade hiko.se
    Snabb leverans!
    Ett prisexempel; en Barbiedocka som Hedda vill ha kostar i butik närmare 500 kr. På Hiko kostade den 229 kr.
    Ja hiko har jag köpt från, dem rekommenderar jag också.
  • pluvdo

Och ja, bland annat så har hiko lägre pris på Pippis skepp och Muminskepp och så än vad de flesta andra webbutiker har. Så som sagt. Rekommenderar!

• kattm
    cloudberry79 skrev 2012-11-27 20:10:59 följande:

Uk, filtrerar sökningen på super saver delivery! Bor i Sverige och handlar en hel del babygrejer (tex blöjhinksrefiller), leksaker (lego!) och tv-spel från Amazon.
    Tack!
Svar på tråden Ni som nätshoppar julklappar?