• Anonym (löjlig?)

Min sambo tryckte "gilla" på en tidigare dejts foto

Ja, känner mig skitlöjlig. Det är säkert gravidhormoner och tillfällig dålig självkänsla!! Såg på facebook att min sambo tryckt gilla på en tidigare flört/dejts nya profilbild. Jag kände att jag blev lite sur. Varför? De känner varandra enbart genom en kontaktannons och dejtade lite kort innan vi träffades. Jag och min fina älskade sambo är tillsammans sen ca 2 år och väntar barn. I övrigt litar jag på honom och han har aldrig gett mig anledning att tvivla. Min fråga; Ska jag låtsas som ingenting eller ska jag fråga honom om anledningen och erkänna min svartsjuka!! /Hormonknäpp

• Svar på tråden Min sambo tryckte "gilla" på en tidigare dejts foto
  • Sweet life

Jaha? Och?

Han gillade ett foto? Jag gillar min exmans foton (nej, vi har inga barn). Jag är vän med mina ex! Skärp dig och sluta hetsa upp dig över en skitsak!!

• Anonym

Varför är han ens vän med henne på fb? Verkar helt meningslöst.

• Anonym (jaha?)

Och?? Jag är kompis med den tjej min man dejtade innan vi blev tillsammans.. Både jag och min man har även en kompis som jag dejtade långt innan jag träffade min man. Det var för övrigt den killen som förde samman mig och min man, var toastmaster på vårt bröllop och som kommer bli gudfar åt vårt kommande barn..

• Ah77

Tycker inte det är någon big deal. Jag är vän med mina ex och vi har kontakt via fb och gillar varandras bilder och statusar. Är nog gravidhormonerna! ;)

• Frontline

Vad är det som är så konstigt med det?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Tess)
    Anonym skrev 2012-11-27 08:50:11 följande:
    Varför är han ens vän med henne på fb? Verkar helt meningslöst.

Kanske för att han känner henne? Varför kan man inte va vän med någon man dejtat? Jag är då det...
  • Fiona M

du skriver det ju själv, det är löjligt och förmodligen hormoner.
    säg inget!

egentligen är det ju inget konstigt att 'gilla' en bild, varför skulle man inte göra det?
    (gilla är inte detsamma som fan-vilken-het-bild-jag-vill-ha-dig-nu! )

• Anonym
    Anonym (Tess) skrev 2012-11-27 08:55:04 följande:

Kanske för att han känner henne? Varför kan man inte va vän med någon man dejtat? Jag är då det...
    Jaha
  • enLitenEmma

Ja du är löjlig. Han tyckte väl det va en fin bild, man måste inte vilja ligga bara för att man gillar en bild.

Svar på tråden Min sambo tryckte "gilla" på en tidigare dejts foto