• Anonym (Doft älskare)

Dofter

Vad tycker ni om doften/lukten av en kvinnas vagina och en mans penis?
    Gillar ni den?
    Tänder ni på den?
    Skulle den ge er något då ni inte ser er partner på en tid?

• Svar på tråden Dofter
  • Anonym (Gillar)

Jag gillar doften av killen kön så länge han tvättar sig ordentligt bara.
    Har ännu aldrigt tyckt det varit äckligt då jag krypt ner där.
    Vist kan det ibland vara lite extra stark, och svagt lite lukta sunket men det är oftast på sommaren på stugan så det inte finns rinnande vatten.
    Gillar den ibland nästan mera då när man känner den. 
    Älskar där med också att smaka på spermier ;) 

Killen gillar min också har han sagt. Delar med mej av den om han så vill ha den ;)

• Anonym (Lycklig tjej)

Jag har varit tillsammans med min kille i snart 3 år. 
    Har alltid gillat doften av hans kön. Lika som föregående så kan den ibland vara stark och dofta lite sunket svett men gillar den ändå för vet var ifrån den kommer. 
    Jag går igång av de dofterna till 110%. 
    I början av vårt förhållande var det konstigt nog doften av varandras kön som höll oss ihop. 
    Han jobbade på annan ort så vi träffades enbart på helgar, nottag också i veckan.
    Det var något med kemin mellan oss som gjorde det. Vi hade samlag ett tag riktigt i början och killen min sprutade en regel sats då jag gav honom lite hand jobb. Det resulterade i att massor god doftande varm sperma rann rakt över mitt armbandsur med läderrem. Torkade över klockan sedan bara.
    Under veckan som gick märkte jag doften av hans spermier och köns doft på armbandsuret. 
    Blev genast blöt där nere ;)
    Berättade detta för honom nästa gång vi träffades och han sa: jag delar gärna med mej intima dofter och att han också ville pröva. 
    Efter den diskussionen smekte jag alltid mitt armbandsur emot hans penis och tog oftast även lite härlig varm sperma på den vid samlag. Lät även honom ta doft av mej på sitt armbandsur med läderband. Han brukar smeka mej mellan benen med hans armbandsur då det var som blötast där. 
    Efter varje samlag brukade bådas armbandsur vara helt blöta med varandras dofter. 
    Den doften har gett oss båda massor då vi var på olika orter och bara kunde tala i telefon med varandra.  

Lite snuskigt låter det men det har fungerat utmärkt för oss.
    Vi gör det ännu ibland också även om vi nu bott tillsammans snart 1½ år. Gillar att kunna känna hans doft då jag vill ;)
    Nog har det satt lite spår på våra armbandsur men det har varit värt det. Mitt vita läderband har alltid ibland en lite gul nyans om spermier kommit att torka fast. Hans ur har några gånger fåll lite av min mens på sig då jag inte varnade honom i tid, han gillar även det =). 

• Haskel

Doften av en kvinnas kön är nog det som tänder mig mest, men även doften av hela hennes kropp. Vissa kvinnors doft tilltalar mig mer, andras mindre. Jag tror att det är mycket, i doften, som den berömda kemin sitter. De kvinnor jag verkligen "matchat" med, luktar alltid gott/eggande/tändande. Jag tror väldigt mycket på feromoners påverkan, gillar inte när kvinnor ständigt tvättar sig. Jag vill känna deras naturliga doft.

Om doften skulle ge mig något, då jag inte ser henne? JA, LÄNGTAN efter henne.   

• Anonym (Lycklig tjej)

Det stämmer som Haskel säger. En nyduschad kropp och kön är inte lika bra som en som har fått neutralisera dofterna lite. 

De mest tändande dofterna har jag fått på mitt armbandsurs läderband är just de gånger vi inte duschat samma dag. På sommaren kan det ibland vara mycket kraftig om vi varit typ en/två veckor på stugan. Där finns ingen dusch utan man får tvätta sig i sjön där.

Har då brukat ta lite mera doft av honom där ner ifrån;)

Han har också gillat låt sitt armbandsur vara där nere då och absorbera doft av mej.

Jag börjar ganska snabbt lukta lite sunket där nere om jag inte får tvättat mej med rinnade vatten.

Han har sagt att han gillar det så delar gärna med mej lite även då....

Vad gillar ni andra att dela med eller ta dofter av era partners?

• Haskel
    Anonym (Lycklig tjej) skrev 2013-03-13 22:28:13 följande:

Vad gillar ni andra att dela med eller ta dofter av era partners?

När/om min sambo åker bort (ca 1 vecka), brukar jag få låna en topp/t-shirt och ett par trosor som hon har använt 1-2 dagar. Det ligger inget sexuellt i detta, gillar bara att känna hennes doft, när jag längtar som mest efter henne, framförallt när jag ska sova.
  • Anonym (Gillar)

Min kille har också lånat mina trosor. Senast då jag åkte med några tjejkompisar till Thailand i början av januari.  
    Han har sagt att det finns ingen doft som väcker mera känslor en doften av en tjejs kön.
    Har efter det gillat när han tänker på mej med hjälp av dofter.

Själv gillar jag starkt hans köns doft. Det skall vara rent men behöver inte vara nyduschat. Ny duschat doftar enligt mest dusch gel.  Gillar mest då killen duschat på morgonen och sedan har man lite kul på kvällen eller följande morgon. På sommaren på stugan kan det ibland gå flere dagar att man inte tvättar sig annat än simmar lite i havet. Gillar doften även då vad jag är på humör. Den brukar kunna vara ganska stark och sunkig då. Jag doftar iallafall massor sunkit då. Killen har sagt att han gillar det =)

Har upplevt samma sak som lycklig tjej att läderarmband tar till sig doft ganska bra vid samlag.
    Själv har jag ett läderarmbandsur på mej dygnet runt och sedan andra läderarmband ofta där emellan också.  Har många gånger fått hela hans härliga sats på händerna så det runnit över klockan.
    Har vi gjort det på stugan och inte tvättat oss så mycket på några dagar brukar armbandsuret dofta magiskt gott efter lite mys ;) 

Har många gånger suttit ensam hemma i soffan och dofta på den och gått igång av det.
    Mina armband och armbandsur har tagit lite skada med köper det då jag kan njuta av doften.

Tycker ni att det är äckligt att dela med er doft till er partner?
    Tycker själv det är naturligt och känns bra.

• Anonym (Lycklig tjej)

Jag tycker det inte alls är äckligt. Vist låter det ju lite äckligt /snuskigt ialla fall i vårt fall.

Det har bara blivit ett normalt sätt att tänka på varandra genom att låta varandras armbandsur med läderarmband bli dränkta i våra köns dofter, desto starkare desto bättre ;)

Inte vill jag ju att någon annan skall låna mitt armbandsur då det doftar av min killes kön riktigt.Det skulle vara äckligt….

Vet nu inte riktigt hur många andra skulle låta/vela ha sin partners köns doft på sitt armbandsur med läderremm häller?

Svar på tråden Dofter