• Anonym (Hund älskare)

Missing people! För alla hund älskare, nu finns missing dog i Skåne! Hjälper varandra att hitta bortsprugna hundar!

Vi alla känner till missing people, Dessa är samma sak, fast för våra bästa vänner, hundarna. Gå med och hjälp till. För alla som bor i Skåne och Angränsade län! facebook.com/groups/308721585907568/ Eller sök på Facebook : missing dog Skåne Ingen skall behöva förlora sin bästa vän!

• Svar på tråden Missing people! För alla hund älskare, nu finns missing dog i Skåne! Hjälper varandra att hitta bortsprugna hundar!
  • Anonym (Hund älskare)
    Frontline skrev 2012-11-27 10:49:17 följande:
    Varför anonym här för men inte i denna tråd?

www.familjeliv.se/Forum-23-82/m67730393.html
    för att det inte gick att välja vara anonym, och det är något jag stöttat, mer du vill veta? :)
  • Frontline
    Anonym (Hund älskare) skrev 2012-11-27 11:16:46 följande:
    för att det inte gick att välja vara anonym, och det är något jag stöttat, mer du vill veta? :)
    Ja det vill jag.
    Varför är du anonym för står du inte för det du stöttar?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Hund älskare)
    Frontline skrev 2012-11-27 11:19:14 följande:
    Ja det vill jag.
    Varför är du anonym för står du inte för det du stöttar?
    för att detta är något jag stöttar och enligt regler får man inte skriva fel inlägg än ett, så mitt alternativ är att skicka en anonym och en med mitt namn, för annars är risken att man just stöter på människor som dig som följer regler och snabbt kontaktar FL utan att tänka på det är faktiskst något bra med missing dog, om man såklart är hund älskare, annars förstår du inte.

hoppas det var ett bra svar så vi kan gå vidare med vardagen, ok?
  • Anonym (mycket bra)
    Anonym (Hund älskare) skrev 2012-11-27 11:25:03 följande:
    för att detta är något jag stöttar och enligt regler får man inte skriva fel inlägg än ett, så mitt alternativ är att skicka en anonym och en med mitt namn, för annars är risken att man just stöter på människor som dig som följer regler och snabbt kontaktar FL utan att tänka på det är faktiskst något bra med missing dog, om man såklart är hund älskare, annars förstår du inte.

så sant så! bra svar.
  • Frontline
    Anonym (Hund älskare) skrev 2012-11-27 11:25:03 följande:

Ja jag var bara nyfiken av mig...

Men du tänk på sär skriv ningen det heter inte hund älskare utan hundälskare
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Hund älskare)
    Frontline skrev 2012-11-27 11:30:26 följande:
    Ja jag var bara nyfiken av mig...

Men du tänk på sär skriv ningen det heter inte hund älskare utan hundälskare
    absolut, tack för tipset :)
Svar på tråden Missing people! För alla hund älskare, nu finns missing dog i Skåne! Hjälper varandra att hitta bortsprugna hundar!