• Anonym

Får alla män skägg?

Är det så att alla män får skägg, eller är det bara vissa? 

Att jag undrar är för min sambo, som är 21 år, har knappt ingen skäggväxt, och det är väldigt ljust. Ser typ ut som det gör på 15-åringar. Nu skulle han ändå inte passa i skägg, men bara undrar om det är något som kommer komma eller om det är så att vissa helt enkelt inte får det?

Med skägg menar jag inte tomtelångt, utan mer såhär:

• Svar på tråden Får alla män skägg?
  • Stålmamma

Alla får väl mer eller mindre skäggväxt men det är väl inte så säkert att dom får en tät skäggväxt

• SvenGlen

Haha! Jag ser framför mig att du är en Twilight-fan och vill inget hellre än att din stackars pojkvän ska se ut som Robert/Edward.

Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anonym
    SvenGlen skrev 2012-11-28 08:42:23 följande:
    Haha! Jag ser framför mig att du är en Twilight-fan och vill inget hellre än att din stackars pojkvän ska se ut som Robert/Edward.
    HAHA! Nog allt för att Robert är sjukt snygg, men något twilight-fan är jag inte och jag tycker min sambo är den finaste så Tog bilden för att den visade bäst hur jag menade, haha!
  • Mylla

Jag har märkt att vissa mäns behåring ökar med åldern. Det finns säkert dem som inte får riktigt skägg också. Svårt att veta hur det blir med din kille. På mina bröder ser det mörkt ut, min äldsta brorsa är 32 och skägget är ganska glest. 
    Min karl hade inte glest skägg när han var ung men det har blivit tätare. Dessutom har han under tiden vi varit tillsammans fått hår på hela bröstet, magen, ryggen och öronen. Det tog 15 år för honom att bli övervuxen, får se hur detta slutar.   

• Lilia

Jag känner en kille som är 25 år och fortfarande inte har ett endaste skäggstrå. Men det är nog ganska ovanligt.

• DexX

alla killar får nog skägg mer eller mindre. men de kan ta ett tag. vissa får de tidigt vissa får de senare. vissa får skäggväxt vid 17 andra får vi närmare 30. 

Svar på tråden Får alla män skägg?