gul kräkning hos 3,5 månaders????
Hej min dotter låg på mitt bröst och sov sen så kräktes hon upp lite och då var det helt gult? vad kan de bero å¨. Någon som haft likadant???
Hej min dotter låg på mitt bröst och sov sen så kräktes hon upp lite och då var det helt gult? vad kan de bero å¨. Någon som haft likadant???
Någon?
ring 1177 och fråga.. de kan vara galla om de gått en ganska lång stund sedan senaste målet. men allitd bäst att ringa 1177.
Galla är inte det grönt?? Har pratat med barn och ska avvakta eftersom hon inte har någon temp och har god aptit. Hon sa att de kan bli så ibland. Själv har jag aldrig hört de.
Min son kräkte en gång alldeles gult - såg nästan ut som bajset! Han var nog också typ ngn månad eller kanske ännu yngre...
Det var bara den gången och inget jag sökte för. Han betedde sig som vanligt och jag var inte orolig, bör nog inte du heller vara om det bara är denna gången och hon är som vanligt.
Lycka till!
För våra är det mer som att det kommit gula "pluppar", inte att allt kräket varit gult. Jag har tänkt att det varit snor som kommit upp, men jag vet inte...