• Anonym (tjockis)

Hur funkar herbalife? dyrt?

Vad jag förstått om man vill gå ner i vikt ska man byta ut 2 mål om dagen mot shakes, äta mellanmål och ett mål om dagen får man äta vad man vill? Vad äter man det där riktiga målet? Kanske inte så lämpligt att käka en kebab tallrik om man dricker shakes övriga mål?

någon som använder/använt sig av herbalife?
    hur dyrt är det? 
    hur "fort" går man ner om man byter ut 2 mål om dagen mot shakes?

Funderade ett tag på en low carb diet, men jag har så svårt att äta bacon & ägg till frukost varje dag. gjorde det en period i 9 månader -kräks lite- 

• Svar på tråden Hur funkar herbalife? dyrt?
  • Hannah76

Hur mycket gick du ner under de 9 månaderna?
    Herbalife tillhör väl de dyrare?
    Det mål du väljer att äta mat så är det ju smart att äta en nyttig mat.
    Hur fort du går ner beror på hur mycket övervikt du har, hur mycket du rör dig osv.   

• Anonym (tjockis)
    Hannah76 skrev 2012-11-28 13:02:52 följande:
    Hur mycket gick du ner under de 9 månaderna?
    Herbalife tillhör väl de dyrare?
    Det mål du väljer att äta mat så är det ju smart att äta en nyttig mat.
    Hur fort du går ner beror på hur mycket övervikt du har, hur mycket du rör dig osv.   
    Jag har ca 20 kg övervikt jag är lite kluven över det här med herbalife, kanske atkins skulle vara nått iallafall..
  • Anonym (tjockis)

glömde skriva att jag gick ner 30 kg under tiden med lchf, gick upp 6 kg när jag slutade med lchf, nu  har jag 20 kvar.

• Sweet life

ät BRA mat, RÖR på DIG...

Inget jävla tillskott och skit! Det blir bara dyrare i slutändan!

• Lizz85

Jag testade Herbalife dyrt och inget som funkade för mig under 1 månad hade jag gått ner ca 1,5 kg och jag åt 2 shakes om dagen och rörde på mig och åt en bra måltid! Men ändå funkade det inte!

Men började räkna kcal i stället och gick ner ca 1 kg per vecka!
    Så bra kost och bättre träning tror jag är bäst!

Nådde 10 kg minus på vågen men är nu gravid! Så lär få kämpa sen igen!

• Anonym (tjockis)
    Sweet life skrev 2012-11-28 13:21:23 följande:
    ät BRA mat, RÖR på DIG...

Inget jävla tillskott och skit! Det blir bara dyrare i slutändan!
    Det var inte det jag frågade, håll dig till topic tack
    Lizz85 skrev 2012-11-28 13:46:09 följande:
    Jag testade Herbalife dyrt och inget som funkade för mig under 1 månad hade jag gått ner ca 1,5 kg och jag åt 2 shakes om dagen och rörde på mig och åt en bra måltid! Men ändå funkade det inte!

Men började räkna kcal i stället och gick ner ca 1 kg per vecka!
    Så bra kost och bättre träning tror jag är bäst!

Nådde 10 kg minus på vågen men är nu gravid! Så lär få kämpa sen igen!
    hur dyrt är det då? har räknat kalorier tidigare med hjälpmedel som räknar energi innehåll i varor & hur mycket man gör av med i mortion men det var bara jobbigt att väga och räkna

• Anonym (Funkar)

Jag äter herbalife och tycker det funkar, har gått ned ca 20 kg på 4 månader, min mor och moster gick ned 20 kg på 11 månader och fortsätter nedåt. Min dag består alltid av först tabletterna 30 min innan som varje mål mat, shake, 3 timmar senare ätet jag två ägg eller 50 g keso. 3 timmar senare är det shake, 3 timmar efter det är det ägg eller keso igen. Efter ca 3 timmar igen så lagar vi mat , ofta någon god sallad med kött och sås. Ibland en näve potatis eller pasta. På det så tar vi minst en timmes rask promenad. Jag tycker det funkar och känner mig piggare och friskare än någonsin.

• Anonym (Funkar)

Hur fort man går ned beror på hur mycket du rör dig och vad du väljer att äta för något i ditt "valfria" mål mat.

• Sweet life
    Anonym (tjockis) skrev 2012-11-28 14:18:11 följande:
    Det var inte det jag frågade, håll dig till topic tack

hur dyrt är det då? har räknat kalorier tidigare med hjälpmedel som räknar energi innehåll i varor & hur mycket man gör av med i mortion men det var bara jobbigt att väga och räkna

Jag håller mig till toppic. Det funkar inte, är dyrt.. rör på dig och ät sunt istället så blir det billigare för dig!
  • Anonym (Funkar)
    Sweet life skrev 2012-11-28 16:19:01 följande:
    Jag håller mig till toppic. Det funkar inte, är dyrt.. rör på dig och ät sunt istället så blir det billigare för dig!

Det är rätt så dyrt men funkar om man gör rätt. Helt klart värt det.
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (Funkar) skrev 2012-11-28 15:38:44 följande:
    Jag äter herbalife och tycker det funkar, har gått ned ca 20 kg på 4 månader, min mor och moster gick ned 20 kg på 11 månader och fortsätter nedåt. Min dag består alltid av först tabletterna 30 min innan som varje mål mat, shake, 3 timmar senare ätet jag två ägg eller 50 g keso. 3 timmar senare är det shake, 3 timmar efter det är det ägg eller keso igen. Efter ca 3 timmar igen så lagar vi mat , ofta någon god sallad med kött och sås. Ibland en näve potatis eller pasta. På det så tar vi minst en timmes rask promenad. Jag tycker det funkar och känner mig piggare och friskare än någonsin.
    Okej, det låter inte som att det är något för mig iallafall :s
  • labonita

När jag började med herbalife gick jag ner 12kg på 10 veckor och då bytte jag 2 måltider så nu sammanlagt har jag ner 20kg. Så rekommenderar verkligen... Har gjort paus och har inte gått upp nått efter att ha haft paus från produkterna.

• Tessa606
    Anonym (tjockis) skrev 2012-11-28 12:54:52 följande:
    Vad jag förstått om man vill gå ner i vikt ska man byta ut 2 mål om dagen mot shakes, äta mellanmål och ett mål om dagen får man äta vad man vill? Vad äter man det där riktiga målet? Kanske inte så lämpligt att käka en kebab tallrik om man dricker shakes övriga mål?

någon som använder/använt sig av herbalife?
    hur dyrt är det? 
    hur "fort" går man ner om man byter ut 2 mål om dagen mot shakes?

Funderade ett tag på en low carb diet, men jag har så svårt att äta bacon & ägg till frukost varje dag. gjorde det en period i 9 månader -kräks lite- 

Får jag fråga varför du åt ägg o bacon om du inte gillar det? Jag har ätit LCHF i mer än ett år och har inte ätit det till frukost en enda gång, meningen med LCHF är ju att man ska äta och må gott, inte att man ska tvinga i sig sådant man inte gillar
Svar på tråden Hur funkar herbalife? dyrt?