• Anonym (Nervös)

Har jag en lång men smal kuk?

Det är så att jag är en ganska nervös tonåring som måste fråga, för jag hittar inga svar på internet. Jag är 19 cm lång men ungefär 11.9cm i omkrets. Hade det varit obehagligt att ha min kuk i dig?

• Svar på tråden Har jag en lång men smal kuk?
  • Hannah76

En undersökning, som vi brukar hämta våra uppgifter ifrån, är gjord på ca 2300 fullvuxna västerländska män. Måtten togs på penisar i erigerat tillstånd (dvs när de hade stånd). I den undersökningen så framkom att:

- 95% hade en penis som var mellan 9-22 cm
    - 1% hade längre än 22 cm
    - 4% hade en penis som var mindre än 8 cm
    - De allra flesta (dvs 75%) av alla penisar var mellan 12-18 cm
    - Medellängd 15 cm Allt räknat vid stånd och mätt från blygdbenet på ovansidan av penis.
    När det gäller omkretsen så kom man fram till följande:
    - De flesta låg mellan 8-12 cm i omkrets
    - Medelomkrets 10 cm Måtten togs vid roten av penis.

http://www.rfsu.se/frageladan?action=showCategory&catID=131&searchString=

Du verkar vara hel normal. Och storleken är ju som bekant inte allt.  

• Anonym (Nervös)
    Hannah76 skrev 2012-11-28 15:06:22 följande:
    En undersökning, som vi brukar hämta våra uppgifter ifrån, är gjord på ca 2300 fullvuxna västerländska män. Måtten togs på penisar i erigerat tillstånd (dvs när de hade stånd). I den undersökningen så framkom att:

- 95% hade en penis som var mellan 9-22 cm
    - 1% hade längre än 22 cm
    - 4% hade en penis som var mindre än 8 cm
    - De allra flesta (dvs 75%) av alla penisar var mellan 12-18 cm
    - Medellängd 15 cm Allt räknat vid stånd och mätt från blygdbenet på ovansidan av penis.
    När det gäller omkretsen så kom man fram till följande:
    - De flesta låg mellan 8-12 cm i omkrets
    - Medelomkrets 10 cm Måtten togs vid roten av penis.

www.rfsu.se/frageladan?action=showCategory&ca...=

Du verkar vara hel normal. Och storleken är ju som bekant inte allt.  

Problemet är inte att jag tycker min omkrets är smal egentligen, men om du lägger till 19cm lång så kanske den blir det? Jag vet inte vad en långsmalpenis är egentligen för det verkar inte finnas några exakta mått för det, men jag har hört förut att dom är obehagliga. 19cm hade passat bättre egentligen med 13 eller 14 grov så det är därför jag är orolig över min tjocklek
  • Anonym (Nervös)
    Hannah76 skrev 2012-11-28 15:10:56 följande:
    Fast du ligger ju i normalspannet  på båda?
    Jo men alltså, som jag ser det så kanske min kuk ser lite out of place ut... 19 lång men inte jättetjock.

Vad anser du/ni en lång-men-smal kuk att vara?
  • Lostbehind

Storleken spelar verkligen ingen roll, så länge man vet hur man använder den ;)

• Anonym (Nervös)
    Lostbehind skrev 2012-11-28 15:18:50 följande:
    Storleken spelar verkligen ingen roll, så länge man vet hur man använder den ;)
    Det är fina ord men jag bryr mig inte så mycket om dom. :p Jag vill höra vad ni VERKLIGEN tycker om min kuk, är den en sån där typisk lång men smal kuk? Jag kan ta det, jag måste bara få det bekräftat för jag blir galen på det här. Jag sitter nästan varje dag och inspekterar den och försöker avgöra
  • Hannah76
    Anonym (Nervös) skrev 2012-11-28 15:17:07 följande:
    Jo men alltså, som jag ser det så kanske min kuk ser lite out of place ut... 19 lång men inte jättetjock.

Vad anser du/ni en lång-men-smal kuk att vara?

Den är ju inte jättelång eller jättesmal? Den är helt normal?

Hoppas du är medveten om att de flesta tjejer/kvinnor inte kommer av enbart penetrering? Så storleken har inte så stor betydelse. 
  • Anonym (Nervös)
    Hannah76 skrev 2012-11-28 15:27:59 följande:

Den är ju inte jättelång eller jättesmal? Den är helt normal?

Hoppas du är medveten om att de flesta tjejer/kvinnor inte kommer av enbart penetrering? Så storleken har inte så stor betydelse. 
    Jag vet att det, jag vet till och med att en del inte ens kan komma från penetration. Men det är inte det jag vill veta, jag vill veta om jag är lång och smal. 19cm är över medel men 12cm är medel. Men det är just det, jag är över medel på längden men medel i tjockleken. Det är därför jag frågar
  • Hannah76
    Anonym (Nervös) skrev 2012-11-28 15:31:52 följande:
    Jag vet att det, jag vet till och med att en del inte ens kan komma från penetration. Men det är inte det jag vill veta, jag vill veta om jag är lång och smal. 19cm är över medel men 12cm är medel. Men det är just det, jag är över medel på längden men medel i tjockleken. Det är därför jag frågar

19 är inte över medel.
Svar på tråden Har jag en lång men smal kuk?