• EEJ

progresteron mic

Har fått Pprogresteron Mic istället för Lutinus och på förpackning står det införes i slida eller ändtarm. På själva receptetiketten står det bara "enligt ordination". Fast vad det innebär vet jag inte.... Så hur gör ni andra?

Personligen skulle jag hellre kör in den i ändtarmen för att slippa all klåda som jag tyckte att Lutinus innebar ...

• Svar på tråden progresteron mic
  • Nightrose

Körde i slidan. Fick dock svampinfektion av kombinationen för tjockt trosskydd och oljan som vaggisarna har... så medan jag behandlade infektionen på natten så körde jag i ändtarmen.

Bytte sedan till papperstunna trosskydd för att skydda underkläderna från oljan som vaggisarna har.

• EEJ
    Nightrose skrev 2012-11-29 09:53:14 följande:
    Körde i slidan. Fick dock svampinfektion av kombinationen för tjockt trosskydd och oljan som vaggisarna har... så medan jag behandlade infektionen på natten så körde jag i ändtarmen.
    Bytte sedan till papperstunna trosskydd för att skydda underkläderna från oljan som vaggisarna har.

Tack för ditt svar, tror du att det gör någon skillnad för hormonerna i kroppen vart man stoppar dem?
Svar på tråden progresteron mic