Bukplastik -viktig fråga!
Hej Alla! Jag ska den 18 december göra en buklplastik på Strandkliniken i Stockholm. Det är Dr Oya Kocabalkan som ska göra buklpastiken på mig och trots att det är på en privat klinik så är det landstinget som betalar åt mig. Anledningen till att jag måste göra en är eftersom jag gått ned 65 kg (jag är inte opererad utan har tränat och ätit bra) och har därför så klart extremt mycket extrahud som måste bort.
Min fråga här är om det är någon som har erfarenhet av strandkliniken eller läkaren i fråga? Jag hade en bra känsla och var glad men fick idag en riktigt skrämmande kommentar på facebook
"Oj!!! Måste du operera dig där? Inga andra alternativ? Jag har opererat mig där 4 gånger. Har fått stafylokocker efter varje gång. Mina ärr ser hemska ut. Sista korrigeringen jag gjorde var vi 4 st som va där för att göra om en tidigare operation vi gjort där. Alla va missnöjda. Ena tjejen grät för att dom gjort så fula ärr. Jag har som sagt gjort om min op 3 ggr o det har inte blivit bättre. Jag varnar dig verkligen för den kliniken!!!"
Så innan jag går vidare med detta så tänkte jag försöka samla så mycket information jag kan om dem. Så klart kan ju detta vara ett undantag, men man vet ju aldrig. SÅ bra eller dåligt, snälla dela gärna med er!!