• JjohannaAndersson

Har/Haft Agorafobi?

Hejsan!

Jag är en studerande tjej som söker intervjupersoner till en stor uppsats. I uppsatsen skall jag ha med hur det kan vara att leva med Agorafobi, hur det behandlas och liknande för att skapa förståelse hos de som inte känner till denna fobin.
    Jag går en beteendevetenskaplig linje och detta är ett så kallat projektarbete som jag själv valt att göra.

Jag hade varit otroligt glad om någon kunnat ställa upp på någon form av intervju! Om ni vill göra den i verkligheten, via mail, skype, telefon eller annat förslag får ni bestämma själv! Jag vill att ni ska känna er bekväma! Det jag i intervjun vill prata om är hur det kan vara att leva eller ha levt med Agorafobi och hur det påverkar ens liv. Ni får vara anonyma om det är något ni vill. Om ni känner någon med en av dessa fobier får ni gärna fråga dem om de skulle kunna tänka sig att vara med på en intervju då det är väldigt svårt att få tag på intervjupersoner!

Jag bor i Skåne län och har möjlighet att röra mig i detta län om ni vill intervjuas i verkligheten. Om någon i ett annat län skulle vara vänlig och ställa upp kan vi säkert lösa detta på något av de andra visen och möjligtvis transportera mig dit! Jag hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig med detta projekt!

Om ni hellre mailar mig kan ni göra detta till JohannaLinneaAndersson@msn.com

Tack på förhand!

Svar på tråden Har/Haft Agorafobi?