• KlaraBella

Jag älskar min dotter!

Ja, det var väl vad jag ville säga i stort sett!

Hon är det vackraste jag sett, trodde aldrig man skulle kunna känna sån extrem kärlek för någon annan, det är helt sjukt!
    Varje morgon när vi vaknar blir så jag otroligt glad över att se henne, tittar på henne säkert 5-6 ggr från att hon har somnat tills jag lägger mig, kan inte låta bli (samtidigt som jag är orolig)
    Dottern är 1,5 år och jag är framme på 2 sekunder vid minsta hostning!

Vet inte vad jag ville med detta, bara säga att jag älskar min dotter helt enkelt! :)

• Svar på tråden Jag älskar min dotter!
  • Frontline

Tror nog alla älskar sina barn.
    Men att accelerera in till barnen på 2 sekunder för att nån av dom hostar till lite lätt är väl till att gå till överdrift.
    Sitter ni precis ljudlöst hemma när hon sover för annars kan ni ju inget höra?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Mormor07

Det låter helt underbart det där, det är precis så det ska vara så. Vad trevligt att du delar med dig av det. Fortsätt att njuta av din lilla!

• MeraMillan
    Frontline skrev 2012-11-29 23:18:53 följande:
    Tror nog alla älskar sina barn. Men att accelerera in till barnen på 2 sekunder för att nån av dom hostar till lite lätt är väl till att gå till överdrift. Sitter ni precis ljudlöst hemma när hon sover för annars kan ni ju inget höra?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)

Det är naturligt att vara uppmärksam på sitt barn och stärker hennes självkänsla när hon vet att hon direkt får hjälp när hon behöver det. Den bästa sortens anknytning och det är underbart att höra! :)
  • gosan01

åhhh va härligt att höra!! jag har en femåring och jag känner likadant. jag får inte nog av hen och kan pussa på  hen hela dagen om jag fick för hen
    jag är så sjukt glad över hen och när jag säger det så verkar en del människor tycka att det är jobbigt att höra det...det känns som om dom typ tror att jag ljuger och fjäskar för min femåring, hur man nu kan fjäska för en femåring.... 

• tomsfru

har också slagits av hur mycket jag älskar min dotter, särskilt nu när jag börjat jobba . hon är 8,5 månad o den mest underbara vackra bebisen som finns. jag gråter en tår eller två varje gång jag ser någon eller något som påminner om henne på dagarna när jag inte är hos henne.
    Kanske lite löjligt men fastän jag slutat nattamma henne för två månader sedan spänner det t.o.m till lite i brösten när jag känner mig gråtmild över att sakna henne.

säger inte detta för att slå ned på någon annan eller förringa deras känslor utan jag var verkligen inte beredd på att jag skulle känna så då jag kände mig beredd och inte ett dugg orolig. men jag tror det är jag o inte min dotter som är inne i en separationsfas just nu för hon vinkar glatt när jag går o kommer lyckligt krypande när jag kommer hem o hon hör min röst från hallen...

Svar på tråden Jag älskar min dotter!